Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Temmuz 2013 Pazar

Rahatlık

Bugün Pazar ve ben evdeyim, şahane bir şeymiş :) nerdeyse 7 aydır ilk kez bir pazar tüm gün çalışmıyorum.
Yazı hazırlamak istiyordum ama maalesef istediğim fotoğrafları bir türlü açamadım. Neden böyle oldu bilmiyorum :(  bu fotoğrafıda mailimden aldım nasıl açabildiğimi inanın bilmiyorum. Neyse ben zaten sizleri okumak istiyorum daha sonra bahçede ( sandalyeleri boyuyorum ) işlerim var, sonrada biraz yatarak iftara kadar zaman geçiricem.
Geçen akşam büyük ablamlara gitmiştik onların tanıdıklarının kızı  kağıt katlama sanatıyla uğraşıyor. Bakarmısınız ne kadar güzeller, bende bir tanesini aldım. Kalemlik olarak kullanıyorum. İnternette araştırdığımda inaılmaz güzellerini görmüştüm çok ilgi çekici.


kağıttan kuğular

Şu bir fotoğrafı yükleyene kadar deli oldum :(  neyse uğraşmıcam artık.

İnşallah bu Pazar gününüz güzel sürprizlerle dolu, huzurlu ve rahat geçsin...





91 yorum:

  1. Uzun bir aradan sonra Merhaba Aslıcım :)

    Bende bu Pazar oturdum uzun zamandır okuyamadığım yazılarınızı okuyorum. Bende bayıldım bu kuğulara :)

    Sandalyelerle sana kolay gelsin :)

    Mutlu Pazarlarr

    YanıtlaSil
  2. Aysun gerçekten uzun zaman oldu, hoşgeldin :)
    Bugünün nasıl geçeceği belli oldu, okumak ve okumak :)
    Ah çok teşekkür ederim, hava sıcak olmasa boyamak çok keyifli olucak :)
    Sanada mutlu pazarlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Bir kağıdı bu şekle sokabilmek sanırım çok sabır, ustalık ve gayret istiyor, eline sağlık yapanın, sana da kolay gelsin Aslı'm, sıcakta çabuk kurur sandalyeler en azından:))
    mutlu pazarlar canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem bunu yapan genç kız henüz 15 yaşında ve bunları yapıp satarak okulu için harcıyor. Bu benim daha çok hoşuma gitti tabi.
      Üçü kurudu zaten şimdi sepetleri boyucam canım ya :)
      Mutlu serin bir pazar diliyorum :)

      Sil
  4. Aslıcığım, böyle anlarla dolu günler çok olsun, hatırladıkça güçleneceğimiz şekilde geçirelim canım.Öpüyorum , sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestem amin canım amin.
      Bende öpüyorum çok ve sıcaklara dikkat et ayrıca keyfini çıkar denizin :)

      Sil
  5. blogumu ziyaretiniz icin tesekkurler,uye oldum takipe aldim sizi,,, sizin de blogunuz guzekmis,kolay gelsin size opdum bana da bekliycem rustemovasona.bkogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sona hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim geldim ben size :)

      Sil
  6. cok değişik biseymiş canım:)
    umarım bol gülmeli ve sürprizli bir pazar olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim ilginç dimi, inşallah öyle olsun :)

      Sil
  7. güzel pazarlar, bir de onlar kağıttan mı, çok güzel olmuşlar amaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swotpisces teşekkür ederim :) evet kağıtları katlayarak yapılıyor, bence de çok hoş :)

      Sil
  8. Aslıcım kuğular çok güzel yapılmış. yapan küçük kızımızın ellerine sağlık.

    Sandalyelerin ve sepetlerin boyasını merak ettim. Neyse üçü bitti demişsin ben yazana kadar sepetlerde bitmiştir can Hadi bu tatil gününde ayaklarını uzat biraz da dinlen canım. Mutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak onun adına ben teşekkür ediyorum :)
      Hani bahçede kullanılan plastik koltuk tarzı sandalyeler varya? onları laciverde boyadım iki eski hasır sepet vardı onlarıda beyaza boyuyorum. Gazetelik veya ıvır zıvır koymak için :) aslında kardeşimde abla bırak bunları dinlen diyor ama :) mutlu pazarlar canım benim...

      Sil
  9. Merhaba,
    ne güzel kuğular :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli ve incili günler hoşgeldiniz :)
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  10. Güle güle kullan yeni kalemliğini Aslı. Sandalyelerin ve sepetlerin bitmiş halinin fotoğraflarını bekliyorum. Nice böyle keyifli pazarlara :) !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cat teşekkür ederim :) valla onları yayınlamayabilirim çünkü çok basit oldular. Sadece bahçeye renk gelsin diye boyadım :)
      Gündüz keyifliydi ama akşam biraz hüzünlü geçti yinede çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. wuu harika olmuş, fotoları merak ettim eğer ki daha sonra açılırsa mutlaka yüklemelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektam bu kız kağaıt katlamada baya iyi bende çok beğendim. Hala açılmıyor ama açılırsa elbette yüklerim.

      Sil
  12. Ah ne güzel, senin adına çok sevindim Aslıııı :)
    Pazar gününün tadını hakkıyla çıkarıyorsun demek ki:)
    Hazır evdesin rahat-rahat dinleneceğine yine yoruyorsun kendini, bu sıcakta sandalye mi boyanır, uyu sen uyuu :) Ama duramıyorsun bir şeyler üretmeden :)
    O zaman bu güzel gününün etkisi uzun sürer ve haftaya çok canlı-enerjik bir şekilde başlarsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep dün gündüz baya keyfim yerindeydi en büyük nedenide işe gitmemiş olmam tabi :)
      Ya elimde değil ben öyle oturan tiplerde değilim mutlaka bir şeyler yapmalıyım. O şekilde dinleniyorum inan :)
      Bugün güzeldi teşekkür ederim :)

      Sil
  13. ohh keyfin daim olsun aslım.sandelye nasıl olacak bakalım.merak ettim:)
    geçen yıl ufak bir etkinliğe katılıp 6 7 tane figür yapmıştım .ama aradan 5 dk geçmeden nasıl yapıldığını hep unuttuğumdan bana göre olmadığına karar verdim:)başkası yapsın ben bakim.bunlarda çok güzel olmuş.güle güle kullan kalemliğini.keyifli güneşli mutlu kocaman bir pazar diliyorum canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım hani bildiğimiz plastik bahçe sandalyeleri varya onları boyadım laciverde :)
      Bu kağıt işi zor bence sen yine debemişsin hiç değilse. Ben elime alıp bakıyorum yok yapamam zor bişey :)
      Çok teşekkür ederim canım benim...

      Sil
  14. Çok mükemmel bir çalışma. Yapanın eline sağlık. Aslıcım bazen bize de oluyor. Yapmak istediklerimiz olmuyor. En güzelini yap. Yat dinlen. Sana hayırlı ramazanlar diliyorum canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanifem kesinlikle çok güzel yapıyor bu küçük kız. Kalemlikler yakından daha güzel.
      Pazar günü evde olunca bir sürü şey yapabiliyor insan ben unutmuştum :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  15. Kuğular çok şirin,kalemliğin hayırlı olsun:)Yapan kızımızın ellerine sağlık,bravo diyorum.Hayırlı,bol dinlenceli bir pazar olsun.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim güzel dimi, işte biraz dinlendik biraz uğraştık gün geçti :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  16. Aslicim kugular harika gerçekten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Ne zordur hafta sonu çalışmak :( O zaman bu pazar çok kıymetliydi senin için ;)
    Kuğular çok zarif, yapanın ellerine sağlık, incelemek için tıkladığımda alakasız biyerlere götürdü beni, ilginç... Canlı kamera falan yazıyordu, neyse uzaktan bakarken de anlaşılıyor zahmetli bir iş olduğu ama sonuca değer :)
    Mutlu haftalar olsun öyleyse Aslı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen aylardır her pazar çalıştığım için inan acaip iyi hissettim kendimi.
      Bu konuda eğitim alıyormuş birazda kendi çabalarıyla baya güzel işler yapıyor. Aa hemen bakıyorum, bende tıkladım ama öyle bir şey çıkmadı. Üzüldüm şimdi neden öyle oldu acaba :(
      İnşallah hepimiz için güzel bir hafta olsun :)

      Sil
    2. :) İkinciye tıklamaya korkmuştum ama şimdi sen deyince baktım da, normal...
      :)

      Sil
  18. Aslı'm nasıl buluyorsun böyle güzel şeyleri?
    Gerçekten hayran oluyorum.
    İlgine , bilgine, nasibine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecem tesadüf oldu birazda :) ah canım benim bende senin bu içtenliğini sıcaklığını çok seviyorum haberin olsun...

      Sil
  19. Aslımm ne güzel ürünler çıkıyor ortaya origamiyle değil mi? çok seviyorum ben, yapmasını öğrenmek istiyorum birgün.

    tatil günü bile boş durmamışsın :) umarım keyifli bir pazar geçirmişsindir aslım..
    bir de bana kırgın değilsin değil mi? üzülüyorum dedin, ben daha çok üzüldüm, n'olur hep iyi ol olur mu? kocaman sevgiler gönderiyorum sana aslımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum hayatta öyle hoş güzellikler varki bunlar minik minik şeyler işte. Origami ayrı bir dünya zaten izlemekten bakmaktan çok keyif alıyorum bende.
      Gündüz güzel, akşam hüzünlü ama kötü değildi :)
      Asla öyle şey olurmu :( sana asla kırılmam ben bilesin :)

      Sil
    2. canım aslımm, çok sevindim kırılmamana. seni çok seviyorum biliyorsun ki :)

      Sil
  20. Ne şanslısın Aslım yaa bahçeli bir eviniz var. O sandalyeleri boyamak bile dinlendirmiştir seni. Kuğuları yapan arkadaşın da ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim Allaha şükür diyorum minik ama yetiyor bize. Gerçekten terapi oluyor iyi geliyor bana.
      Teşekkür ederim canım benim. Gidince kendisine ileticem zaten...

      Sil
  21. süpermiş kuşlar:) pazar tatilide tadından yenmez:) hemde evin için bişeyler yaparak geçirmen muhteşem bir şey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herbirengim dimi? :) hava sıcak, oruç var evde olmak en güzeli Birde benim gibi özlüyorsan süper oluyor :)

      Sil
  22. maşallah sana aslı'cım,hiç durmuyorsun,izin gününde sandalye boyamak mı? hayatta aklıma gelmezdi herhalde :)bravo sana,bu arada kalemlikler harika görünüyor çok seviyorum şu kağıt katlama sanatını,elimden gelse ne hoş olurdu.Mutlu haftalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhanım zaten bir vakit bulsamda boyasam diyordum iyi oldu :) kağıtla yapılan işler çok şaşırtıcı cidden. Bende yapabilmek isterdim ama çok zor.
      Mutlu haftalar sanada canım benim...

      Sil
  23. sandalye boyama, iftara dek uzanma, kağıt sanatı.
    işte hayat.
    :)
    bu kez, yaşasın pazar olmuş sana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep böyle işte geçiyor günler :)
      Kesinlikle kesinlikle süper oldu :)

      Sil
  24. Hımm günler yoğun da olsa güzel geçiyor anlaşılan. Kuğulara bittim. Maşallah diyorum yapan arkadaşa, bravo doğrusu gerçekten sabır işi. Öte yandan bahçe sandalyelerini boyamışsınız, eminim güzel olmuştur. Bir kovanın boyaması en muhtemel renge boyamışsınız. Lacivertmiş, hiç şaşırmadım.. Güle güle oturun üzerinde. Değişiklik her zaman iyi gelir insana, güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gooogoook Allaha şükür güzel geçiyor, en azından sağlıklıyız o bile yetiyor. Kuğular güzel gerçekten ve dediğin gibi zor.
      Boyadım bitti sepetlerde bitti ama şimdi içine kumaş geçiricem. Mavinin her tonunu çok sevdiğim için öyle boyadım. Çok teşekkür ederim :)
      Kesinlikle haklısın bende çok mutlu günler diliyorum.

      Sil
  25. Canım Aslıcığım uzun zamandır bloguma ve bloglara istediğim gibi uğrayamıyorum. Malum şehir dışına çıkmak zorunda kaldık son zamanlarda.
    Özlemişim senin blogunu.
    Kuğular muhteşem. Emek verenin ellerine sağlık. İyi günlerde kullan canım.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım olsun sen işlerini hallet ve iyi ol yeter.
      Bende senin gelmeni özlemişim.
      Çok teşekkür ederim.
      Sende canım benim sende...

      Sil
  26. Kuğular çok güzel yapanın ellerine sağlık,pazar günü evde dinlenmene sevindim Aslı'cım..İnşallah devamı gelir..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağnum teşekkürler kendisine ileticem beğenilerinizi, gerçi yorumları okuduğunu düşünüyorum ama :)
      Sevgiler benden de...

      Sil
  27. Bu nasıl bir yetenektir böyle,çok isterdim yapabilmeyi.
    Yapanın emeğine sağlık.
    Aslı'cım çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliham çok hoşlar dimi, bende isterdim ama o kadar sabırlı olabilirmiyim bilmiyorum.
      Bende öpüyorum çok...

      Sil
  28. Benim de pazarları çalışmamı gerektiren bir işim var şimdi tatildeyim ama pazarları evde olmak da bir keyiftir gerçekten.
    Sevgiler, kuğulara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat İzlerim ne kadar zor dimi, gerçi zor demeyeyim ama pazar günü insan çalışmamak istiyor.
      Teşekkür ederim ve sevgiler benden de :)

      Sil
  29. Asli fotograf sikintisi gecici bir durumdur insallah,fotograftaki tam bir sanat eseri cok begendim daha sik yaz olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin hiç sorma çok can sıkıcı. Haklısın çok hoş bence de, ah inşallah istiyorum ama :)

      Sil
  30. Kahve resmi de mi yok? :)))) Kalemlikler nefis. Fotograf olayıyla ben de boğuşuyorum zaman zaman. Şu an picassa dan indiriyorum çok rahat becerebilsem resimlerle istediğin gibi de oynuyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan :)) yok valla ya, neyse siz var olarak düşünün olurmu? :)
      Fotoğraf olayı canımı acaip sıkıyor ama halledicem bir şekilde. Tamam bir deneyeyim öyle.

      Sil
  31. Aslim..siz ailecek art a sanata meraklisiniz anlasilan..bu kagit katlama sanati Origami ile nefis guzellikler ortaya cikiyor ve insan inanamiyor bazen nasil yapilir bunlar kagittan diye ve yegeninde harikalar yaratmis tek kelime ile sahane..kalemlik olarak kullanma fikride ne guzel..bahcede sandalyeleri boyadinmi bakim bittimi iftar sonrasi kahveni de hopurdetmissindir:)) onsuz olmaz biraz is biraz kahve....(bloglardaki resim paylasimi ile ilgili belirli bir kota var sanirim limit dolunca resim koydurtmuyor o konuda bir arastir derim..seni yanlis anlamadiysam sayet) sarildim sevgilerimi gonderdim..mutlu bir hafta diledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçem bir yeğenim gitar çalar, bir diğeri Ney üfler, bir diğeri geri dönüşümden bir şeyler yaratır :) var biraz sanata düşkünlük.
      Kağıt katlama sanatı inanılmaz bir şey kesinlikle katılıyorum. İnternetten baktığımda harika çalışmalar görüyorum. Çok teşekkür ederim :)
      Sandalyeleri boyadım, sepetleri boyadım, şimdi bahçe duvarlarını boyamak için boya aldım :) ona başlıcam :)
      Önce kahve sonra iş :)
      Benim resim kotası ile ilgili bir sorunum olmuştu, onu ücret vererek hallettim. Bu Bilgisayarımdan kaynaklı bir sorun sanırım birine göstermem gerekiyor :(
      Bende sıcacık sarılıp öpüyorum çok :)

      Sil
  32. Resim çok güzel görünüyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cunhuriyetim öyle dimi, bence de çok hoş.

      Sil
  33. Aslıcım kutlarım dilerim sık sık pazar günleri evinde Huzur ile dinlenirsin.. Canım becerikli kızım benim demek sandalye boyuyorsun. Ben gelince oturcam dimi?:)) tatlım bende origami'yi çok severim ama hiç öğreten olmadı.. Öğrenmek isterdim. Kalemlik kuğularını ve onun sahibesini öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım Pazar günkü bu izin yanılmıyorsam Ramazan rehavetinden. Biraz o nedenle izin verdiler, ama inşallah böyle devam eder :)
      Boyadım bitti :) ne demek her zaman beklerim, her zaman.
      Öğrenmek çok keyifli olur belki ama sabır işi canım ya.
      Bende seni çok ama çok öpüyorum canım benim...

      Sil
  34. origami diye kestirmek yerine kagıt katlama sanatıyla ugrasıyorlar demen hoşuma gitti nedense :*

    sıkıntılar giderilsin tez zamanda bol fotograflı yazılar gelsin. pazarlar hep pazar gibi dingin geçsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan sanırım bu işi sanat olarak gördüğüm için öyle dedim :)
      Valla bende çok istiyorum bir sürü fotoğraf var ama olmuyor işte :) inşallah, inşallah.

      Sil
  35. Şu pazarlar herkese izin verilmeli yahu :) kağıtla ortaya çıkan her şey gözümde sanattır çünkü büyük emek var ortada :) daha güzel pazarlara inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge kesinlikle diyor ve destekliyorum :) kağıt sanatı çok yönlü çok iyi işler var gerçekten.
      İnşallah, inşallah :)

      Sil
  36. Aslımmmm senin patronun kafaya bir şimşek çaksa da pazar günlerini off yapsa keşke :)) Güzel olmuş o gün tatil yapman :) Toplayalım kızları senin patrona bir görünelim istersen :))) Canım benim fotoğrafları yükleyemediysen büyük ihtimalle bilgisayarındadır sorun. Yaşadım ordan biliyorum :) Bir teknik servis eli düzeltir olayı :) Öpüyorum çok güzelim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm :) güldürdün beni :) benimde öyle hayallerim varki onunla ilgili ama hiç biri iyi değil :) valla toplanıp gelin şahane olur :)
      Evet anladıkki bilgisayardaymış birde bu çıktı şimdi :(
      Bende öpüyorum çok canım benim.

      Sil
  37. Ben yokken sen gene ne güzel şeyler yapmışsın canım, harikasın:))
    Umarım foto yükleme işini de halledersin..içten sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim çok teşekkür ederim, ben yapmadım ama paylaşmaktan keyif aldım.
      İnşallah halledicem :) benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  38. aslımm hayırlı kandiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Çalıkuşum çok geç cevap veriyorum ama hayırlı kandiller canım benim :)

      Sil
  39. Bir hafta sonunu daha yarıladık, iyi pazarlar diyeyim bende :)
    gukkgukklar çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safransarı çok teşekkür ediyorum bende :)
      Gakkgukklar :)) çok güldüm :) hı hı öyle bence de :)

      Sil
  40. harikaymışlar Aslım:)Öpüyorum dinlen sen de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemim dimi :) bugünden itibaren üç gün izinliyim olabildiğince dinlenicem valla :)

      Sil
  41. Canım senin de geçmiş kandilin mübarek olsun bu sene ramazan nasıl geçti bilemedim.
    İyiki varsın aslım bazen bir sandalye boyamak bile tüüüüm yorgunlukları alır hayırlı bayramlar balım ben ev işlerine erken başladım sonra sıra annemde öptüm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetim seninde canım benim, valla bende hiç anlamadım o kadar çabuk geçtiki Allah kabul etsin hepimizin orucunu.
      Kesinlikle terapi gibi geliyor bana hobilerim :) düşünmüyorum bile bir şeyler boyarken :)
      Sanada çok kolaylıklar diliyorum. Annenide çok çok öpüyorum.

      Sil
  42. Sandalyeleri görebilecek miyiz Aslım :) Ne güzelmiş o kağıt katlama sanatı şaheseri kuğular, bayıldım Aslım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam Fotoğraflarını çektim yükleme işini halledebilirsem mutlaka paylaşıcam :) gerçi çok basit şeyler ama olsun :)

      Sil
  43. Aslım uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ! Bir haber veremeden ayrıldığım ve merakta bıraktığım için çok üzgünüm . Çok ani bir rahatsızlık geçirdim , yeni yeni toparlıyorum . Bıraktığın mesajları oldukça geç gördüm . Arayıp sorduğun için çok teşekkür ederim canım . Senin ve ailenin Ramazan Bayramını kutlarım . Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zeynebim hoşgeldin.
      Olsun geldin ve iyisin benim için önemli olan bu. İyiki geldin seni çok özledim.
      Kurban bayramını bende yürekten kutluyorum canım benim...

      Sil
  44. maharetli arkadaşım benim :) iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoom bayramın mübarek olsun canım benim :)

      Sil
  45. İnsan birde siyah kuğu yaparmış:))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...