Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ocak 2013 Çarşamba

Kuş Yuvası Kitaplık

Uzun zamandır, nerdeyse 2 yıldır yaptırmak istediğim bir şeydi. Bir Sitede görmüş ve mutlaka yaptırmalıyım demiştim. Yatak başucu için çok iyi oldu, hem yarım kalan kitabın arasına bişey koyma zahmetide ortadan kalktı böylece. Çatısını kırmızı yapayım dedi marangoz arkadaş, yok mavi olucak dedim :)

kuş yuvası kitaplık

İstediğimden biraz farklı oldu ama gerçekten çok işime yaradı.

kuş yuvası kitaplık

Hani akşam yatarken kitap okuruz ya, eskiden ya sehpaya yada yere bırakırdım :) şimdi üzerine koyuyorum.


kuş yuvası kitaplık

Bu arada bir arkadaşımdan gelen el yapımı bu mutfak önlüğüne bayıldım, üzerine adımın baş harfini işletmesi ayrı bir mutlu etti beni.

el yapımı mutfak önlüğü

Bir yeni yılı daha geride bıraktık, güzeldi her şey. Yaptığım bir takım şeyleri sonra paylaşırım :) çünkü mini kitaplığım yeni geldi ve onu paylaşmak istedim. Bu arada gittiğim Brad Pitt filmi Kibarca Öldürmek, beklentimin altında kaldı.  Genel olarak insan hayranlığım çok yoktur ama Pitt'i cidden çok beğeniyorum.  Bu filmde eğer Piit'i seviyorsanız gidin derim. Yoksa  netten izlemenizde yeter bence :)

kibarca öldürmek filmi



Yeni bir seneye girdik yine, bu senenin mutlu kahkahalar attığımız  bir yıl olmasını dilerim...




105 yorum:

  1. Aslıcığım, bu ne hoş bir şeydir böyle!
    Çatıya kitap koymak için yaptırmak gerek vallahi.
    Ba-yıl-dım! Güle güle kullan.
    Bu yıl her şey bu kitaplık kadar tatlı geçsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestem bende ilk gördüğümde çok sevmiş ve hemen masa üstüne atmıştım. Bak 2 yıl sonra ancak yaptırabildim :)
      Çok teşekkür ederim, inşallah öyle olur :)

      Sil
  2. Kuş yuvası kitaplığı ben de birkaç blog paylaşımında görmüştüm ve gördüğümden beri de ben de çok beğeniyorum. Keyifle kullanırsın inşallah Aslıcım, çok güzel ^-^
    Önlüğün de çok hoş.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım 10marifet günlerinden beri aklımdaydı, kendime yeni yıl hediyesi oldu :)
      Çok teşekkür ederim, sıcacık sevgiler benden de canım benim.

      Sil
  3. cok güzel olmus yapanin ellerine saglik .. iyi seneler canim (bu arada bloggunuda özlemisim:) öptm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petrol Mavilim nerelerdesin? Bende özledim, sevgiler...

      Sil
  4. harika birşey bu, çok sevdim bayıldımm imkanım olursa birgün bende yaptırmak isterim bundan ama çatısı kırmızı olur benimkisinin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektam hemen bir marangoza git canım, ben kendim çizdim ve götürdüm. Böyle bir şey istiyorum dedim :) yaptılar sağolsunlar, gerçekten işe yarıyor inan. Biliyorum ben Mavi, sen Kırmızı seversin :)

      Sil
  5. Bayıldım, çok çok çok güzel bir fikir gerçekten. Ben olsam tabi rengarenk kendim boyardım çocuk odasına koyacak gibi :D
    Ama çatısını mavi boyatmanı ayrı sevdim:)
    Çok kullanışlı ve şirin gözüküyor, güle güle kullan. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık aslında dediğim gibi biraz daha farklı olucaktı ama benim çizimimle ancak bu kadar oldu :) eminim çok şeker olurdu öylede, sanırım ben pek renkli biri değilim :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. eminim senin için çok renkli (:
      En azından bana öyle geliyor fazlasıyla :)

      Sil
  6. Aslıı, çok güzel olmuş :)
    Marangoz şaşırmıştır kesin, ilk defa böyle bir şey yapmıştır bence :)
    Başucu için harika olur, iyi ki yaptırmışsın :)
    Bir yerinde "mavi"si olmasa eksik olurdu zaten :)
    Bende bir kuş olsam uçsam ve gelip o yuvanın içine konsam, of off :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim teşekkür ederim :)
      Valla şaşırdı, önce anlamadı zaten nasıl yani oldu :) bitincede tasarımını gerçekleştirdik dedi :)
      Ya Mavi mutlaka olmalı ama :)
      Ah keşke, keşke...

      Sil
  7. farklısın aslım çok değişikmiş güle güle kullan önlüğe ne demeli çok şeker.
    canım mutluluğu en çok hak edenlerdensin çooooooook mutlu ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetimm çok beğenmiştim ve severek kullanıyorum teşekkür ederim :)
      Ya ne diyeyim, çok duygulandırdın beni :( iyiki varsın.

      Sil
  8. ayy bayıldımm bu kitaplığaa çok yaratıcı ve çok şirin görünüyor güle güle kullan canımm tam bir kitap kurduna göre :))mutfak önlüğünü de çok beğendimm arkadaşının ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak Kızı ilk gördüğümden beri istiyordum, başucumda hep kitaplar olur o yüzden iyi oldu :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. çok hoş olmuş kitaplığınız bayıldım :))

    YanıtlaSil
  10. oyyy çok tatlıııı güle güle kullan Aslı'm, ne kadar yaratıcı bir fikir:)kedin olsa kesin içine atlardı:)))bu arada o Ay Vadisi mi? Ben de çok severek okumuştum, öyle ki, yaprakları, kapağı neredeyse lime lime:)))önlüğün de çok güzel, onu da güle güle kullan, o filmi ilk kez duydum, ama onun Unglorious Bastards diye bir filmini indirdim internetten çok güzeldi...belki daha önce söylemişimdir...unuttum tabii:)))
    sevgilerimle canım...tekrar mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem teşekkür ederim :) kimin aklına geldiyse ona bende teşekkür ediyorum. Valla olsa kesin atlardı :) Evet Ay Vadisi benimkide eski bir basım zaten, çok yıprandı.
      Brad severim çok iyidir Soysuzlar Çetesi diye biliyorum o filmi.
      Teşekkürler mutlu seneler :)

      Sil
  11. Çok güzel görünüyor bende yaklaşık 1,5 yıl önce yaptırmıştım, sanırım aynı yerde gördük fikri :)
    Önlüğünüzde çok cici güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...

    Sevgiler....

    Benimki de burada http://hobilerimvesena.blogspot.com/2011/11/kus-evi-kitaplk.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senanın annesi İnternet çok iyi fikirler sunuyor bizlerde esinleniyoruz.
      Baktım sizinkide çok güzelmiş, güle güle kullanın :)

      Sil
  12. bayıldım kitaplığına, ne kullanışlı bir şey öyle :)
    önlüğün de süpermiş, güle güle kullan Aslıcım :)
    ah filmi çok merak ediyorum, izleyemedim henüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polimm tam dediğin gibi çok kullanışlı gerçekten :) önlüğü arkadaşım yaptırmış, bende çok beğendim çok sağol :)
      İzlersin kısa zamanda ama keşke bende netten izleseydim.

      Sil
  13. Kuş yuvası çok güzel çok beğendim..İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  14. kitaplık çok güzelmiş ,en güzelde yarım kaldığında üzerine bırakabilme özelliği,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap cidden kullanımı çok iyi, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Çok güzelmiş kitaplık da mutfak önlüğü de. Kitaplığın ters rahle mantığında kullanımı da gerçekten çok pratik. Mutlu, güzel günlerde kullanılsın her ikisi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. London kesinlikle öyle, ayraç falan kullanmıyorum en azından. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. kuş yuvası kitaplığına bayıldım :))
    gerçekten çok güzel...
    güle güle kullan canım...
    böyle değişik önlükleri bende çok seviyorum...

    kanal 7 de oktay usta var onun önlükleri çok güzel keşke satışı falan olsada alsak :))

    öpüyorum canım...


    çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem teşekkür ederim :)
      Oktay Usta'nın önlüklerine bende bayılıyorum ama çok güzel yapan blog arkadaşlarımız var onlardan almak lazım aslında.
      Bende öpüyorum çok, tamam gelicem :)

      Sil
  17. Kuş yuvalarına özel bir ilgim var,çok sevdim işlevsel olmasıda ayrı güzel.Önlükte çok şık ikisinide iyi günlerde kullanmanı dilerim.
    Mutlu yıllar.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap bende çok seviyorum kuş yuvalı objeleri. Artık dekorasyonda da çok kullanılıyor.
      Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.
      Sevgiler benden de ve çok mutlu yıllar dilerim.

      Sil
  18. allahım o ne güzel bir icattır çok çok akıllıca ve güzel. senin fikrine yapanın ellerine sağlık canım... musmutlu seneler diliyorum bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem iyi ffikir dimi? gördüğümde çok sevmiştim. Çok teşekkü ederim mutlu seneler :)

      Sil
  19. Aslıcım kitaplık gerçekten çok şık bayıldım...önlüğünde ayrı güzel. güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  20. aslımm ne güzel olmuş başucu yuvan :) ben de isterdim ama ranzanın üst tarafında yatıyorum, pek mümkün değil :) ben de duvara monte edilir küçük bir kitap yuvası istiyorum aslında ne zamandır ama aylardır kitaplığım yapılamadığından bu istediğim uzak bir hayal olarak kalıyor ne yazık ki..

    güle güle kullan aslım, kitaplığın da çok güzeldi, bu da çok güzel olmuş :) güzel kitaplar yaşasın bu küçük yuvada :)

    hımm arkadaşların da senin gibi hamarat o zaman aslım :) ne güzelmiş önlüğün:)

    mutlu seneler aslım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Çalıkuşum çok şeker dimi? :) bak şimdi sana ne söylicem, bu yuvayı ayaksız olarak düşün, bunların birde duvara monte edileni yapılıyo. Öyle güzellerki :) olsun zamanı gelince yapılır kitaplığın, hiç merak etme.
      İnşallah canım, gece okunan kitaplar burada kalıcaklar :)
      Canım, arkadaşım bunu birine yaptırmış, çevremde hobilerle uğraşan bu zevklerimi paylaşan arkadaşım pek yok :)
      Mutlu seneler canım benim.

      Sil
  21. mını kıtaplığına bayıldım canım benım:) ınce zevklısın sende,musmutlu yıllar dılerım Aslıcım bu yıl ıstedığın herseye ulasmanı temennı ederım:) opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim teşekkür ederim, mutlu yıllar diliyorum bende :) Öpüyorum çok :)

      Sil
  22. gerçekten çok begendim ben bu fikri :)) guzel sirrin kullanisli...:) paylasim için tesekurler,ayrica isimli onluk de hiç fena deyil ;) gule gule kullanin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda çok işime yaradı, teşekkür ederim :)

      Sil
  23. Aslııı çok güzel bir fikir olmuş başucu için.güle güle kullan canım gerçekten çok beğendim. tabi önlüğünü de güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Aslım bu nasıl güzel,nasıl şirin bir şey bayıldım.Güzel günlerde kullan inş.Önlüğü ayrı beğendim ,ellerine sağlık arkadaşının.Sende en güzel günlerinde kullan inş canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım beğenmen ne güzel, çok kullanışlı en azından kitap okuma zevkim daha da arttı :)
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  25. Aslı ne güzel bir yuva o öyle ve de pek kullanışlı, ben bunu başucumda değil, salonumda bile kullanırım servis elemanı olarak, çok güzel bir fikirmiş, usta aramalı hemen :)
    Önlüğünde pek şirin güzel günlerde kullan... Yeni yılın kutlu olsun, dilerim 2012'yi aratmasın hep güzellikler getirsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedom marangoz arkadaşım hemen yaptı sağolsun :) da hemen demeyeyim biraz bekletti :)
      Çok teşekkür ederim inşallah öyle olur, hepimiz için bu sene güzellikler getirsin.

      Sil
  26. yaa ne güzel bişey bu Aslı:) İçine sıradaki kitapları üzerine de okuduğunu koyarsın, gelsin bol okumalı günler geceler...Önlüğünü de güle güle kullan, benim olsa kıyamazdım gerçi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitanam aynen öyle yapıyorum, beğenmene sevindim teşekkür ederim :)

      Sil
  27. Aslı'm çok çok çok güzelmiş bayıldım. Mavi çatı da iyiymiş :) Yeni bir kitaba geçmişsin 3leme bitti sanırım :)
    Önlükte çok güzelmiş Aslı'm. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam Mavi'siz olmuyor, ill bişeyler Mavi olmalı :)
      Yok canım o daha önce okuduğum bir kitaptı, üçleme askıda kaldı şimdilik. Teşekkür ederim :)

      Sil
  28. mutlu yıllar aslı'cım.. kitaplık şahane! çok da sevimli beyaz ve mavi :)

    ben de bu filme tam tersine bayıldım :) pitt zaten ah aşkım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miamm mutlu yıllar çok teşekkür ederim :)
      Beğeniler göreceli kavramlar canım ya, Pitt'i beğenirim :)

      Sil
  29. Kitapligina Bayildim ...2013 gonlundeki tum dilekleri gerceklestirsin..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçesi teşekkür ederim. Mutlu yıllar diliyorum :)

      Sil
  30. Harika bir tasarımmış,kuş yuvası.Kızımın odasına yaptırma fikri uyandı içimde.Yastığın altına koymaktan kurtulur:)Mutfak önlüğü, aplikesi çok şeker olmuş.Çok seviyorum bu tarz önlükleri Oktay Ustaya bakıyormusun onunda kullandığı önlükleri çok güzel.Bir kaç tane bende diktim,aldım ama kullanmaya kıyamıyorum:)Selamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincimm özellikle çocuk odalarına harika olur bencede :) Oktay Usta'nın önlükleri fenomen oldu zaten, bende çok beğeniyorum :) diktiklerini çok merak ettim eminim çok güzel olmuşlardır.
      Sevgiler benden de :)

      Sil
  31. aslım günaydın.
    bu gülücükler sana ve dostlarımıza:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel olmuş kitap ayracınız:))) bayıldım:)) önlükte ayrı bir güzellik:)) Güzel günlerde kullanın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göksu çok teşekkür ederim :) benden de sevgiler.

      Sil
  33. hem fonksiyonel hem de estetik. ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül cidden kullanışlı teşekkür ederim.

      Sil
  34. Aslı'm kuş yuvana yerşelebilirmiyim:)))
    çok cici olmuş
    Önlüğünü de güle güle kullan,
    O filme gitmek istiyorummm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğumm ne demek, elbette :) sen gel yeterki.
      Çok teşekkür ederim, Pitt'i seviyorsan git bence de :)

      Sil
  35. bu yuva en güzel yuva olmuş ama:)Çok harika , çok güzel , çok kıskandım:)

    YanıtlaSil
  36. aynısından istiyorum çok imrendim yeminle:)) ama çatısını pembe yaparım ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonemm canım benim :) biliyorum Pembe yapacağını :)

      Sil
  37. ay yerim senin kitaplığını ya, allahım hem sabırlı hem becerikli hatun:)
    balım herşeyin gönlünce olacağı mis gibi bir yıl olsun inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbaamm :) her şeyi bilmemek lazımmış, çevremden devamlı istekler gelince artık bilmiyoruma yatıyorum :) şaka bir yana beğenmene sevindim canım benim.
      İnşalalh öyle olsun, inşallah güzel şeyler olsun canım ya :)

      Sil
  38. Aslıcım,harika çokk güzel farklı bir tasarım :)
    Önlüğün de ayrı bir güze:)
    Hepsini de güle güle iyi günler de kullan canım.
    Sana da bu senenin mutlu kahkahalar attığın bir yıl olmasını dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim çok teşekkür ederim :)
      Amin inşallah kahkahalarımız evlerimizden eksik olmasın.
      Sevgiler benden de :)

      Sil
  39. Ay baktım kaldım öyle,ne güzel bir şey bu böyle,oğlum inanılmaz kitap okur ve elinde kitapla uyur kalır.
    Bu tam onun ihtiyacı olan bir şey ve odasının renginede çok yakışır.
    Bayıldım yaa..
    Güle güle kulllan canım benim..
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Kafem özellikle çocuk odaları için çok iyi bence de, oğlun çok sever eminim :)
      Çok teşekkür ederim, öpüyorum çok.

      Sil
  40. alla alla ne güzel düşünce öyle o kitaplık.
    :)
    diğer haberler de hoş ve çok gül emi bu yıl.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep güzel dimi? evet daha bir saat önce bir teklif aldım ve yeni yılda yeni bir haber oldu bu bana :) güzel şeyler olucak gibi :)

      Sil
  41. Çok tatlı ve aynı zamanda çok da kullanışlı olmuş kitaplık:) Önlük de çok hoş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyüce çok teşekkür ederim canım ya :)

      Sil
  42. Önlük çok şirin, bayıldım. Kitaplık ise çok orjinalmiş ;)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mes hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  43. canım benim ne hoş yazmışsın..Pırlantam.Yaptıklarının hepsi son derece zarif..

    YanıtlaSil
  44. Nasıl da güzel bir fikir, hem estetik hem kullanışlı, çok beğendim.Güle güle kullan canım...
    Önlük de çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim öyle dimi? cidden çok kullanışlı. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  45. Mini kitaplık basit gibi görünmesine rağmen işlevi çok büyük. Çok samimi bir bloğunuz var,takipçiniz oldum. Size sevdiklerinizle beraber mutlu, başarılı, sağlıklı, bol paralı, çoooooook şanslı bir yeni yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim sözleriniz mutlu etti beni.
      Ah inşallah, inşallah :) bende size mutluluklar diliyorum.

      Sil
  46. Aslımmm o kuş yuvasına bayıllldım ben :)) İyi ki varsın sen yahu. Seni de yaptıklarını da çok seviyorum :) Özel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm iyiki sen varsın iyiki.
      Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  47. Aslım çok güzel çok şirin ve çokkkkk tatlı olmuş ki :) çok güldüm akşamları kitap okurum bende, kitabın hali malum aynı hazin son :)) ama bu fikir ne güzelmiş :)
    güzel önlüğün ile bol yemekli günler dilerim hatta tatlılı pastalı falan :)
    kahkahalarla şenlensin hayatın her zaman iyi olman çokkkk mutlu etti beni artı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta köşemmm öyle ama dimi :) yere bırakıyordum genelde :)
      Pasta ve tatlılı olsun, bayılırım :)
      Hep mutlu olalım ya, nolur ki hepimiz hakediyoruz bunu :)

      Sil
  48. Kuş yuvası kitaplık süpermiş Aslı'cım, harika fikir, iyi ki yaptırmışsın. Sevdiklerinle, mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum sana ve de öpüyorum yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizim hoşgeldin, özlemiştim seni.
      Çok teşekkür ederim.
      Bende Yaz ve tüm sevdiklerinle mutluluk ve sağlık diliyorum.

      Sil
  49. Kitaplık süpermiş kesin yaptırmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengim Lara'm biraz büyüyünce masal-hikaye kitaplarını koymak içinde çok hoş olabilir :)

      Sil
  50. ne kadar sevımlı duruyor. evde bırkac koseye lazım :)

    YanıtlaSil
  51. Cok super bir fikirmis bu, yerim olsadusunurum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herbirengim inan fazla büyük değil, çok yer kaplamıyor :)

      Sil
  52. Merhaba kitaplığınız çok hoşuma gitti çok kullanışlı sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgen hoşgeldiniz :)
      çok teşekkür ederim, sevgiler benden de.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...