Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Aralık 2012 Perşembe

Battaniye ve Her Şeyden Biraz

En sonunda bitirdim diz üstü battaniyeyi, biraz önce anneme de söyledim ben artık böyle büyük şeyler öremem diye. Büyüdükçe ağırlaştı ve kolumu çok ağrıttı, neyse bitti artık. Ponpon yapmak istiyordum uçlarına ama yok yapamıcam.
Bu boyutta bir şey oldu.



mavi örgü battaniye

Kardeşim dün akşam hemen aldı üzerine, tam bana göreymiş dedi :)

mavi örgü battaniye

Bu arada yeni bir kitap serisine başladım. İlk kitap olan Grinin Elli Tonu'nu okudum.  Şu an ikinci kitabı Karanlığın Elli Tonu ile devam ediyorum. Üçüde bittiğinde paylaşmak istiyorum.

karanlığın elli tonu

Her sene Yeni Yıl gelmeden, Kokina alırım Yılbaşı Çiçeği derim ben buna. İki senedir kardeşim alıyor, dün akşam almış hemen yerleştirdim vazoya. Çok severim bu çiçekleri.

yılbaşı çiçeği

Kahvemi yaptım ve sizleri okuyarak bir kaç saat geçirmek istiyorum şimdi :) akşam dışarı çıkmak zorundayım.
türk kahvesi


Unutmadan arkadaşlar Sevgili blog arkadaşım Dürriyekta ve Sevgili Eren harika çekilişler düzenlemişler. Mutlaka bir bakın diyorum. Eren çok nefis kitaplar, Dürriyektam çok güzel kış hediyeleri veriyor.
Bu soğuk günlerde içimizi ısıtacak güzel hediyeler bunlar ve hep yüzümüzün güldüğü günler diliyorum.



107 yorum:

  1. ben o köşede, o battaniyeyle kahve eşliğinde kitap okumak istiyorum. bende böyle bir köşe istiyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektam hemen geliyorsun :) kahvemizi yapıyoruz ve sen o köşede oturuyorsun canım benim.

      Sil
  2. Battaniye çok güzel olmuş.Elinize sağlık.Örmesi zor olsa da bitince zorluğu göze görünmüyor..
    huzurlu günler diliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife sanırım bir daha bu kadar büyük bir şey örmücem :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. böle büyük şeyleri örmek insanı yoruyor 4 parça şeklinde örseydin keşke..sıcacık itap okumak guzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur Moda gerçekten zor oluyormuş. Keşke öyle yapsaydım, sonradan insanın aklına geliyor. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Aslıcım harika olmuş. Bak beni Coşturuyorsun birde mavişlimi örsem acaba. Ellerine sağlık iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak lütfen örün, sizin yaptığınız battaniye modeli çok çok güzel. Benimki biraz basit kaçıyor cidden. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. harikasın ya nasıl ördün ben bi atkı bile öremem herhalde sıkılırım.
    ama sen gerçekten çok çalışkansın off neden ama :(
    :))

    ben de okuyacağım ellinin tonunu serisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan bende o kadar harika fotoğraflar çekemem, çok yeteneklisin. İlginç bir kitap okuduktan sonra fikrini yazarsan sevinirim :)

      Sil
  6. Battaniye harika,ama gercekten sonuna dogru ormek cok zordur...Iyi gunlerde kullanin.Su kokinolari ben de cok seviyorum,kolay kolay da bozulmuyorlar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekli Mektubum gerçekten öyle, çok teşekkür ederim :) Kokinalar çok uzun süre kalıyor çok seviyorum.

      Sil
  7. Renkler ne güzel.
    Okuma köşesi ve battaniye birbirinden güzel olmuş.
    Keyifle, sağlıkla kullan güzelciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestemm çok teşekkür ederim canım benim.

      Sil
  8. Aslı'm battaniyen şahane olmuş. Bayıldım. Bence küçük bir yumak al ponpon yap derim. dahada kapışılan olur.:)) Hadi iç kahveni, çık dışarı..Bugün çok güzel. Doya doya bir gün geçir. Canımsın sevgilerimi bırakıyorum sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım ipim var aslında, belki daha sonra yaparım ponponları :) dışarı çıkıcam birazdan kahve bitti :) Çok öpüyorum seni, teşekkür ederim.

      Sil
  9. Battaniyen bitmiş sonunda :) ellerine sağlık renklerine bayıldım ben.
    Sıcak tutsun hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımım Allaha şükür bitti :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. eline sağlık valla,daha evvelde demiştim sabır işi diye,sabırlıymışsın eline sağlık güle güle kullan.kokinayı bende çok severim ama hiç almışlığım yoktur,belki bu yıl alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim sabırlı olduğumu ben yeni öğrendim. Aslında çok sabırsızım, demekki bazı şeylerde sabretmek gerekiyormuş. Çok teşekkür ederim :) kokinalar çok hoş çiçekler dimi :)

      Sil
  11. battaniyen ne güzel olmış öyle :) ben de mi örsem ki :) bende daha geçenlerde yeni evlenen en yakın arkadaşıma paspas ördüm bayağı büyük oldu tek parça olarak tığla ördüm son zamanlarında benimde kolumda çok ağrıdı :)
    ama battaniyeni çooook beğendim. kahveyi alacaksın yanına, güzel bir kitap, ohhh değme keyfime :) eve gidince bu üçlüyü yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek Bahar paspas örmekte çok zor ya, ellerine sağlık. Çok ağrıtıyor dimi? :) çok teşekkür ederim. Soğuk günlerin en güzel üçlüsü bencede :)

      Sil
  12. harika olmuş battniye , emeğine sağlık,:)Grinin tonlarını pek duyuyorum, genelde +18 şeklinde yorumları var ama ben merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemcisi teşekkür ederim :) evet kitap anlatıldığı gibi, hatta fazlası. Ama başladım ve tüm seriyi bitirmek istiyorum :)

      Sil
  13. Valla battaniyeye hayran kaldım. bayıldım. Renklerde tam sevdiğim gibi. Muhteşem olmuş. Ellerinize sağlık. Kışın sizin içinizi de dışınızı da inşallah ısıtacak. Grinin Elli Tonu ise tam uyumlu olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarla beslenmek çok zarifsiniz çok teşekkür ederim :)Dışım mutlaka ısınacak umarım kalbimide ısıtan bir şeyler olur :) Kitap iyi gidiyor şimdilik.

      Sil
    2. İnşallah canım. Serinin ikincisi ve üçüncüsünü yorumlarını senden bekliyorum.

      Sil
  14. battaniyenin renkleri nefis olmuş aslım güzel günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonem çok sağol canım benim.

      Sil
    2. kitabı da çok merak ediyorum aslım yorumunu bekliyorum

      Sil
  15. Battaniyen çok güzel olmuş,şişte ve tek parça olunca ağır olmuştur.Keyifli günlerde kullan canım,ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim şimdi de yastık örüyorum bu çok hafif, iyi geldi :) Çok teşekkür ederim canım benim.

      Sil
  16. İyi günlerde kullanın, şişe nasıl sığdı o maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Füsun tamamen başlangıçtaki hatam yüzünden eni büyük oldu ve örerken zorlandım :) teşekkür ederim.

      Sil
  17. allaaah battaniyeyi nasıl ördün? nasıl oldu da sıkılmadıııın :D
    çok güzel olmuş bence,bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stupidrabbit aslında çok kocaman bişey değil, sıkıcı da değildi :) beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
  18. Aslım ne sabırlısın,battaniyeye başlamaya cesaret bile edemezdim ben: )Eline sağlık ,renkleride şahane olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım eni büyük olduğu için sorun oldu. Aslında düşündüğüm daha küçüktü ama görenler bu büyük değil diyor :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  19. battaniyen harika olmuş ellerine sağlık aslı:)
    kitaplarım artık yığıldı almışım almışım ama daha okuyamıyorum fırsat bulamıyorum desem:( buna bir çözüm bulmalı...
    yılbaşı çiçeğini çok severim ilk gördüğüm de almalıyım:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin çok teşekkür ederim.
      Anlıyorum seni, bazen okuyacak vakit kalmıyor.
      Sevgiler benden de :)

      Sil
  20. Aslı'cığım tam da beklediğim gibi harika olmuş. Hele beyaz koltuğun ve mavili koltuğun üstündeki pozlarına bayıldım :) Güle güle kullanın, sıcacık ısıtsın sizi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanımelim çok teşekkür ederim, beğenmen mutlu etti beni :) azcık poz verdiler :) ben henüz kullanmadım ama kardeşimi ısıttı, sevgiler kocaman.

      Sil
  21. Köşe çok güzel,Battaniye desen renkleri ile çok şık..Köşe,battaniye,kitap ve kahve muhteşem dörtlü olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşler yakıştılar birbirine dimi :) çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  22. Aslım,renkleri ve görünümüyle battaniye harika olmuş.Ellerine sağlık:)
    Ben de yılbaşı çiçeği derim ve çokk severim:)
    Sana ve sevdiklerine de hep yüzünüzün güldüğü günler diliyorum canım.
    Sevgiler...
    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim beğenmen ne güzel, çok teşekkür ederim :)
      Yılbaşı yaklaşırken aldığımıza göre, adıda yılbaşı çiçeği olmalı dimi :)
      Güzel dileklerin için Amin diyorum canım benim.

      Sil
  23. Aslıcım şimdi ne hayal ettim bak: Berjerlere karşılıklı şöyle bir güzel kurulmuşuz ama senin ördüğün battaniyeye ben o anlık el koymuşum:) Kitaplığından birer kitap alıp kenara koymuşuz, kahvemizi içtikten sonra biraz karşılıklı kitap okuyoruz:) Olur mu dersin?:)
    Battaniyen çok güzel olmuş canım, emeğine sağlık. Bence bir ara ponponları da yaparsın sen:)
    Yılbaşı çiçekleri bana hep çocukluğumu hatırlatır. Annem çok sever ve her sene mutlaka alırdı -ki hala alır:)
    Kocaman sevgilerimle canım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanımm ah öyle güzel bir şeyki bu. En kısa zamanda bir araya geliriz inşallah, çok sevinirim. Neden olmasın canım benim :)
      Çok teşekkür ederim, kararsız kaldım ponpon konusunda bakalım artık :)
      Çok öpüyorum seni.

      Sil
  24. Battaniye'ye bittim canim ellerine saglik...renkler harika..ayrica koltugada bayildim...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rozer çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  25. Çoook güzel olmuş battaniyen, renkleri de zaten tam senlik :)
    Koltuğun üzerinde duruşu öyle hoş ki, uzun uzun baktım o fotoğrafa hatta birden o koltuğa kurulup battaniyeye sarılmak istedim :)
    Ben çok geri kalmışım hayatındaki değişikliklere, önce bu okuma köşeni görünce şaşırdım, kitaplığın da böyle değildi..sonra geçmiş yazıları okuyunca anladım hepsini.
    Yeni ev-yenilenmiş kitaplık-yeni okuma köşesi :)
    Umarım 2013 boyunca o köşende huzur ve mutlulukla dolu günler geçirirsin, bu sene senin için güzel başlayıp güzel bitsin Aslı'mmm..şimdiden Duam bu sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebimm biliyorsun bu renkleri çok sevdiğimi.
      Neden olmasın? olabilir bir gün.
      Hayatımdaki her şey yer değiştiriyor artık, bende ayak uydurmaya çalışıyorum :)
      Ah inşallah canım inşallah, benim de bütün güzel dualarım seninle.

      Sil
  26. sabırda üstüne tanımam..hemde şişle örmüşsün...O bileklerin masaja ihtiyacı var kesinlikle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby Dünyası çok haklısın cidden masaja ihtiyaç duydum :) bitince rahatladım aslında.

      Sil
  27. Aslı'cığım uzun zamandır örgü örmüyorum şimdi çok özendim,çok güzel olmuş renklerinide çok beğendim.İyi günlerde kullan.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap çok teşekkür ederim, örgü kışın güzel oluyor. Sen öyle harika işler yapıyorsun ki, örgü işlerini görmek isterdim.
      Sevgiler benden de.

      Sil
  28. Mini battaniyenin daha önce de dediğim gibi renklerine bittim, rüya gibi:)sağıkla kullanın Aslıcım...
    Kitaplarla ilgili fifkirleini merak ediyorum.
    Kokinalar çok güzel ben de severim:)
    Kahveli fotonu da çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim beğenmene öyle sevindim ki :) çok teşekkür ediyorum.
      Bittiği zaman paylaşıcam mutlaka.
      Kahve keyfimiz bitmez bizim dimi :)

      Sil
  29. ellerine sağlık canım...
    yinede çabuk bitirdin battaniyeyi :))
    çok güzel olmuş, emeğine değdi...
    oooh kahvelerde yapılmış...
    mis gibi kokmuştur...

    hayırlı cumalar...
    güzel haftasonları diliyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem azmettim bitiricem dedim ve bitti :) beklerim kahveye bir gün :)
      Hayırlı cumalar, inşallah güzel bir hafta sonu geçiririz.

      Sil
  30. Yaaa sen nasil harika bisisin aslicim yaa, battaniyene ciddi manada bayildim, ellerine saglikk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanem hoşgeldin, çok özledim seni.
      Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim.

      Sil
  31. Yanıtlar
    1. Kleinn Klein hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  32. Aslıcım hayırlı cumalar.
    BATTANİYEYE PONPON YAPMAMAKLA İYİ ETMİŞSİN ÜZERİNE ALINCA SERT SERT GELİRDİ.
    KAHVE KEYFİNE BENDE ORTAK OLDUM.
    iyi gezmeler gülüm.
    EVDEKİLERE SELAMLAR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetimm hayırlı cumalar.
      Galiba yapamıcam ponponları :)
      Başüstüne, mutlaka söylicem selamını.

      Sil
  33. ay hep böyle keyifli ol sen ya ne güzelll afiyet bal şeker olsun :)
    birde ponpon yap sen yap dinlendikten sonra benceeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta köşemm :)) napsam bilemedim, ponponları başka örgüye yapalım olurmu? :) öpüyorum kocamann :)

      Sil
  34. MasAllah eli öpülecek hatunlardansiz
    kiskanarak baktim
    sevgilerimi dualarimi birakiyorum
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah ne verdiyse hoşgeldiniz :)
      Bende sizin tariflerinizi hayranlıkla izledim. Harikasınız.
      Çok teşekkür ederim, sevgiler benden de.

      Sil
  35. hamarat aslımm benim, ne de güzel örmüşsün. onu örmek zor olmalı, sabırlı olmayı da gerektirir ama sonunda da böyle güzel bir şey çıkar ortaya işte :)

    okuduğun kitap serisi biliyorum ama konusu pek ilgimi çekmemişti, sen okuyunca bir de senden alırız yorumları, bakalım nasılmış :)

    kokina, ilk kez duydum aslımm, ne güzel çiçekmiş :) ama görsele bakınca bir çiçeğe benzettim ama o çiçeğin de adını bilmiyorum, lisedeyken bahçede küçük bir ağaççık vardı, üzerinde de böyle kırmızı toplar, minnacık domatesler gibi, acaba neydi adı bilemedim :) ama çok hoşmuş aslımm :)

    içimiz ısındı bile güzel fotoğrafların ve yazınla :) senden böyle keyifli yazılar okumayı özlemişim, inşallah hep böyle güzel geçsin günlerin Aslımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Çalıkuşum ah sabırsızlığım yüzünden çok şey kaybettim bir dönem. Sanırım sabretmeyi öğreniyorum bu işler sayesinde :)
      Canım her tür kitabı okuyorum, insanın hayal gücünü tetiklemeyn bir kitap. Bilindik bir konu, işleniş biçimi fazlaca vurucu sadece.
      Evet biliyorum o ağacı ama bende senin gibi adını bilmiyorum :) Kokina çok sevimli bir çiçek canım ya :) her sene alırım.
      İnşallah hep güzel şeyler olsun artık hayatımızda inşallah canım benim.

      Sil
  36. Aslı, battaniyeyi çok beğendim. Okuma köşesine çok yakışmış renkleri :)

    Kokinaları ben de çok severim. Bu yıl iki tarifin fotoğraflarında onları kullanmayı planlıyorum. Çok şıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylam çok teşekkür ederim.
      Ah senin yaptığın tariflere çok yakışır bu çiçeğin renkleri :)

      Sil
  37. battaniye süper olmuş,
    kardeşin kapmakta haklı:)))
    ellerine sağlık aslıcığım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam çok teşekkür ederim, ortak kullanıyoruz artık :)

      Sil
  38. Oooo süper olmuş battaniye ben olsam bende kapardım canım, bana kahve yok mu? afiyetler olsun, öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğumm çok teşekkür ederim. Ne demek canım ya, her zaman var herzaman. Öpüyorum çok.

      Sil
  39. Aslı'm şu an evim gerçekten buz gibi. Bugün bir türlü ısınmadı. Neden anlamadık.
    Ve o battaniye öyle güzel görünüyor ki buradan...
    Güle güle kullan :)
    Mutlu günlerde inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Gecemm çok üzüldüm :( dünde bizim ev bir türlü ısınmadı, kombi bozulmuş :(
      Çok sağol canım benim :)

      Sil
  40. Aslı'm, battaniye seni zorlamış, geçmiş olsun ama; çok güzel olmuş canım. Kardeşin hemen üzerine örtmekle haklı, ben de olsam örter sonra da bir daha vermezdim :)
    O kitap serisi nedense hiç ilgimi çekmedi benim, senin yorumlarını bekliyorum ama merakla.
    Kokina ben de alacağım. Senden gördüm heveslendim. Görüntüsünü seviyorum da :)
    Oo, bunların üstüne bir kahve iyi gider zaten. Afiyet olsun Aslı'm. Balıklar pek şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam canım, çok teşekkür ederim. Her şey başta zorluyor ama sonra ya alışıyoruz yada bitiyor canım ya.
      Kitap biraz sarsıcı :) bilindik bir konu işlenişi farklı. O yüzden herkesin yorumu farklı.
      Al mutlaka eve farklı bir hava veriyorlar :)

      Sil
  41. Aslıcım, ellerine sağlık.. ciddi anlamda zorlamıştır seni bu boyda çok zordur onu taşımak.. ama renkleriyle modeliyle harika olmuş:) yerine de çok yakışmış:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecerim çok teşekkür ediyorum, bir daha bu kadar büyük işler yapmıcam :)

      Sil
  42. Aslicim, battaniye harika gule gule sicak sicak kullanin hep birlikte:) Cicekler nefis, hele arkadan kahve o herseye deger..Guzel bir pazar gunu diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçesi gerçekten sıcak tutuyor, çok teşekkür ederim :) bende çok mutlu günler diliyorum.

      Sil
  43. battaniyen çok hos olmus Asli, ellerine emeklerine saglik :)gule gule kullan !
    ne guzel,soguk kis gunlerine , yumusacik ,sarilarak kahveni yudumlarken, okucagin kitaplarinin sihiline kendini kaptirabilirsin artik! kokinalarinda citipitiligina dicek yok, ben bilmiyordum bunlarin adinin kokina oldugunu ,sayende ogrenmis oldum, sevdim gidip birde ben alsammiki acaba ? buralarda bulabilirsem tabi ;)
    bunuda soylemeden edemicem Aslicim :
    fazla zamanim olmadigi için,ara ara geliyorum buraya. Ama her gelisimde sanki bir arakadasin evine gitmis , bir fincan kahve esliginde iki tatli soz etmis gibi oluyorum her defasinda :)) sevgiler canim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda çok teşekkür ederim, battaniye iyi oldu :) Kokina mutlaka vardır oralarda da ama ismi farklı olabilir.
      Ne güzel sözler, eğer bunları hissettirebiliyorsam çok mutlu olurum. Sevgiler benden de :)

      Sil
  44. Aslı'm eline sağlık yoruldun ama harika bir battaniye olmuş, renklerini çok sevdim, güle güle kullan canım, ponpon da yaparsan çok daha güzel olur ama madem yoruldun boşver:)))yılbaşı çiçeği biz de derdik biz derken annem ve ben...annem her yılbaşı alırdı:(((o olmayınca artık ne yılbaşı kutluyorum, ne de bu çiçeklerden alıyorum..
    sevgilerimle öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem gerçekten beğenmene çok seviniyorum, yok yapamıcam ponponları :)
      Ah canım ya :(
      bende öpüyorum çok.

      Sil
  45. selam bi ben eksikmişim sanki ne kadar çok yorum yapılmış dedim görünce,battaniyen çok hoş güle güle kullan canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirince Tatlar hoşgeldiniz :)
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  46. Aslıcım battaniyen harika olmuş, güle güle kullanın, koltuğunuza çok yakışmış. kokinaları ben de çok seviyorum:)grinin 50 tonu serisini paylaşmanı merakla bekliyorum ve çekilişimi paylaştığın için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren çok teşekkür ederim canım :) Kitabı bitirdiğimde mutlaka paylaşıcam.
      Ne demek seve seve çekilişini duyurdum, çünkü hediyelerin çok güzel. Sevgiler benden de.

      Sil
  47. Hakikaten epey büyümüş ama tam benlik bir şey olmuş bu..
    Yaşlandım mı ne,dizlerim sızlayıp duruyor zaten..
    Sıcak sıcakık bende örsem iyi olur.
    Emeğine sağlık canım..
    Kahvende afiyet olsuuuuun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kafem beğendiysen sevinirim :)
      Asla! minicik bir yeğenim var, o bile geldiğinde hemen dizlerine örtüyor :)
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  48. mavi tonlarin da ne hos olmus.ama kollarin kopmustur gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür tatlar Mavi rengi sevdiğim için, zorluğuna katlandım galiba :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  49. Şu tonlu kitapları merak ediyorum ya.Grinin tonlarını okumakta fayda var.Güzel günleriniz olsun inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim kesinlikle okuyun. Her tür kitabı okumakta fayda var, bazen tek kelime bile hayatımıza bir anlam katabiliyor ve bir şeyler öğrenebiliyoruz.
      Teşekkür ederim, sevgiler benden de.

      Sil
  50. battaniyeniz harika olmuş ellerinize sağlık. bu normal şişle mi örülüyor acaba? kaç ilmek oluyor?biraz acemiyim de bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim, bende çok iyi değilim bu konuda ama :) evet normal şişle örülüyor.

      Sil
  51. cok guzel olmus battaniye ellerinize saglik, okuma kosesinde de gozum kaldi zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A-H hoşgeldiniz. Beğenmenize çok sevindim, okuma köşesi için iyi oldu sanırım :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  52. http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/12/uc-mim-birden-mim.html mımledım senı:)

    YanıtlaSil
  53. Şimdi olacaktı o battaniye, üstüme sarıp lapa lapa yağan karı seyredecektim.. Ne güzel olurdu... Ellerine sağlık Aslım. Kalbinin sıcaklığı hiçbir yerde ve hiçbir koşulda seni üşütmez biliyorum.
    O kırmızı çiçekleri ben de çok severim. Ben de artık adına yılbaşı çiçeği diycem. (Adını bilmiyordum zaten)
    Öpüyorum seni sımsıcak..

    YanıtlaSil
  54. oh oh maşallah hanım kızımız neler de beceriyormuş.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...