Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Aralık 2012 Cumartesi

Ağaç Hikayesi

 Benim ilkokulu okuduğum ve nerdeyse bütün abla ve abilerimin okuduğu çok eski tarihi bir okul var semtimizde. Çok güzeldir ve okulun içinde bir bahçesi var ve bahçesinde çam ve ayva ağacı.. Sokaktan baktığınızda ağaçları görürsünüz ve bu ağaçlar binanın içindenmi çıkıyor diye şaşırırsınız.

Yanılmıyorsam 10 gün önce bir yerden dönerken tam okulun önüne geldik ve ablam baksana bu ağaçlarda bir gariplik var dedi. Baktım ama anlayamadım yine haşmetle yükseliyorlar okulun üzerinden. Ya kızım kesmişler bu ağaçları dedi, aa evet kesilmiş. Sonra bir baktık kestikleri Çam ağacı parçaları okulun tam karşısında, çok üzüldüm çok kızdım yürü dedim ablama Müdür'le konuşalım.

Gittik konuştuk nasıl yaparsınız dedik, günah değilmi? Müdür tamam sizi anlıyorum bende çok severim bu Çam ağacını ama çatının üzerine dayanıyordu ve çatıyı yıkmıştı dedi. Mecburen kestik :(
Neyse çıktık kesilen ağacın önüne geldik, birden ablama dedimki hadi alalım bunu ve götürelim. Napıcaz kızım ya evemi dikicez dedi. Yok Miray Çam ağacı istiyordu ya ona götürürüz süsler işte dedim, hem bir anı olur bizede.

ağaç süsleme

Ablamla zar zor taşıyarak eve getirdik, bunu böyle içeri koyamayız dedik :) çünkü bu kadar değildi. Hemen tanıdık marangozu çağırdık geldi kesti ve su doldurduğum bir kovanın içine koyduk.

ağaç süslemesi

Sonra ben Tekirdağ'a gittim geldim ve Miray'ın evine götürüldü. Gitmeden önce bir kaç gün içine koyacağımız bir şey aramıştım, çünkü çok ağır ve dik durmuyor. Neyse onuda buldum ve Miray'la süsledik.
Zaman geçtikçe solucak malesef çünkü artık canlı değil.


çam ağacı süsleme

Gerçi Yılbaşı akşamı bu ağacı göremicem ama çocukluğumun bir bölümünde Okulumda ki bu Çam ağacı çok yer kaplamıştı. Öyle büyüktü ki ve öyle görkemli. Anılar birer birer yok oluyor.
Sonra Miray'a bu çok beğendiğim mumluğu aldım, çok sevindi.

natürel mumluk


Daha iki gün var,  şimdiden hepinizin Yeni Yılını kutluyor ve yüreğinizden geçen tüm dileklerinizin, tüm dualarınızın gerçek olmasını istiyorum...


91 yorum:

  1. iki bayan çam ağacını eve kadar iyi taşımışsınız helal olsun size.

    YanıtlaSil
  2. Yektam eve yakındı Allahtan, yoksa çok zor olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel düşünmüşsünüz bence...
    Mumluğa özellikle bayıldım.
    Ki yine de üzücü neticede :/ Aklıma Atatürk'ün çınar ağacının dallarına zarar vermemek için koca köşk'ü kaydırması geldi...
    Bu arada size de mutlu sağlıklı huzurlu yeni bir yıl dileirm, herşey gönlünüzce olur inşallah.
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık teşekkür ederim.
      İnan bu sene yaşanan Ağaç katliamını anlatamam. Yüzyıllık ağaçların kesildiğini görmek çok üzücü, onlar benim çocukluğumdu.
      İnşallah güzel günlere uyanırız yeni yıl sabahı :)

      Sil
  4. Tesadüfen geldim ve hoş bir yazı okudum. Çocukluğumuz sandığımızdan daha fazla etkiliyor hayatımızı. İleriki yaşlarınızda bunu farkedip şaşıracaksınız. Hatırlamadığımı zannettiğim öyle çok şey, detay hatırlıyorum ki şaşırıp kalıyorum.
    Güzel süslenmiş ağacınızın artık canlı olmadığını bilmek sizi üzüyor ama bu kadar hassas olmak sizin için yıpratıcı olabilir.
    Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia hoşgeldiniz. İyi şeyleri çok fazla hatırlıyor kötü şeyleri pek hatırlamıyorum açıkçası. Bunu bilmek, bazı şeyleri hatırlamamak güzel aslında.
      Dayanamadığım şeyler var, yaşlılar, çocuklar, doğa ve hayvanlara daha doğrusu canlı her şeye verilen zarara tahammül edemiyorum.
      İnşallah umut ettiğim gibi bir yıl olur hepimiz için.

      Sil
  5. Kesilen ağaçlara benim de yüreğim yanıyor. Demek çatıyı zorlayınca son çare kesilmiş, üzüldüm:(
    Ama en azından siz anılarınıza sahip çıkmışsınız, ne güzel. Hem de harika bir yılbaşı ağacı olmuş. Solana dek sevildiği bir yerde son günlerini geçirecek.
    Mumluk da çok güzel. adadenizi blogunun yaptığı mumluklar aklıma geldi.
    Yeni yıl yeni yeni umutlar getirsin hayatına canım benim.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım inan ağaç kesilmesine çok üzülüyorum. Yerden mantar gibi bitmiyor bunlar, büyümesi yıllar alıyor. Öyle oldu artık bizimle.
      Evet çok güzeldi onlar, kendisi yapmıştı yanılmıyorsam.
      İnşallah canım benim, sevgiler benden de.

      Sil
  6. Senin ve tüm ailenin yeni yili kutlu olsun canim,hep beraber mutlu nice senelere...

    Arti tebrik ederim cam agacina karsi duyaliliginizdan dolayi,bende olsam ayni seyi yapardim,cok sevindim,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Terazi Kızı amin inşallah, aynı güzel dilekleri istiyoruz hepimiz.
      Onu orada bırakamazdım aldım ve sonuç böyle oldu. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Aslı'm çok tatlısın yaaa, keşke benim yakınlarımda olsan. Nasıl taşıdın vallahi bravo. Bir de ağaç dallarından harikalar yaratmışsın yine. Ellerine, aklına fikrine sağlık canım benim. Mumlukta bir harika zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam Müdürle konuştuktan sonra ablama hadi eve götürücez dedim ya, hayatta götüremeyiz dedi :) ama bak dediğim oldu :) çok sağol canım benim.

      Sil
  8. çatıyı nasıl yıkar yaa budasalardı ben anlamadım...kökünden kestiler mi yoksa üstünü mü kestiler? ben de çok üzülüyorum:((((ağaç kesmek kendi bindiği dalı kesmektir yağmur yağmaz ki, ağaçsız yerlere!Oksijen vermez ki...şöyle yazın 40 derece sıcakta caddelerde yürürken millet bir ağaç altı olsa da gölgeden gölgeden yürüsek diye ağaç arıyor ama yok!!! ayrıca ağaçlar gittikçe kuşlar da gidecek:((((ama sen harika şekilde kullanmışsın:))çok güzel olmuş:)daha 2 gün var ben gününde kutlamaya geleceğim ama güzel dileklerine bil mukabele Aslı'm...sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem hemen anlatayım, bu Çam Ağacı yüzyıllık bir ağaç Çok büyüktü, tümünü kesmemişler üstünün büyük bir kısmı gitmiş. O konuda ben çok dertliyim inan. Hala bu teknolojik ortamda, her şeyi bildiğimiz bu devirde ağaçların nedensiz kesilmesi beni inanılmaz üzüyor. Aynen dediğin gibi, nsıl olurda ağaçların öenmini anlamazlar, kör ve sağırlar diye düşünüyorum. Bu sene semtimizde çok ağaç kesildi, belediyeye şikayet ettik ama sonuç yok.
      Tamam o zaman o gün bekliyorum seni :) çok teşekkür ederim. Sevgiler benden de.

      Sil
  9. Maviaslım, mutlu yıllar canım.
    Yıllar geçtikçe hayatından çıkanları,çıkarılanları görüp üzüleceksin.O zaman hayatına zamanla giren güzelleri,güzellikleri hatırlayarak teselli ol olur mu:)
    Kocaman bi 2012 öpücüğü yolluyorum seneye yine öperim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Hocam canım. Hayatımdan çıkan çok oldu bende elimdekilerin değerini daha iyi biliyorum artık :) tamamdır :) bende çok öpüyorum, Mahmut Ağbiye selamlar.

      Sil
  10. Canım,yeni yılda seninde tüm dua ve dileklerin kabul olur inşallah.Ağaç neden kesilmiş anlamadım,dallarını budayabilirlerdi:(Yılbaşı ağacı yapmanız güzel bir fikir olmuş,çok da güzel süslemişsiniz.Ağaç mumluk harika çok beğendim.Selam ve sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim Amin inşallah. Tümü değil, üstten büyük bir bölümü kesilmiş ama canlıydı o ağaç, üzerinde bir süü kozalak vardı :(
      O şekilde değerlendirdim hiç değilse bir anı oldu. Sevgiler benden de :)

      Sil
  11. Aslı cım zaman geçiyor ve anılar bir bir kayboluyor gerçekten...bazen istemeden bazen de bile isteye...inşaAllah senin için de güzel bir yıl olur 2013...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem malesef :(
      İnşallah hepimizin için güzel olsun, sevgiler benden de.

      Sil
  12. Ama çok akıllıca olmuş Aslı :)
    Hem Miray da sevinmiştir....
    Mutlu seneler diliyorum sana ve ailene ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyla elbette Miray çok sevindi, zaten bir ağaç alıcaktı onun için iyi oldu :) Çok teşekkür ederim, bende tüm sevdiklerinle mutluluklar diliyorum.

      Sil
  13. ne kadar duyarlısın bebeğim çok iyisin... ne kadar iyi yapmışsın hesap sorarak müdüre, en azından tatmin edici bir cevap almışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem eğer müdüre gitmeseydim başka şeyler yapıcaktım. İçim kaldırmıyor napim.

      Sil
  14. ne kadar duyarlısın canım umarım 2013'te senin gibi düşünenler çoğalır.. Sağlıklı ve mutlu aynı zamanda Huzurlu :) bir yeni yıl diliyorum canım sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak Kızı kesinlikle katılıyorum, birazcık duyarlı olabilsek, Dünya çok daha yaşanır bir yer olurdu.
      Teşekkür ederim, bende mutluluklar diliyorum :)

      Sil
  15. ne güzel bir şey yapmışsın aslım, birileri de ağaçların hakkını korusun, dilsizler diye kıyılmasın onlara.. mecburen kesilmiş ama, bu da bir teselli sayılabilir, en azından o kadar canileşmemiş insanlar.. şimdi nefes alamıyor olsa da sizin evinizde biraz olsun canlanır bence küçük ağaççık :) ne güzel süslemişsin hem de :)

    Tekirdağ'dan dönmüşsün, daha iyisin değil mi aslım? atlattın mı tamamen hastalığını?

    mutlu, huzurlu seneler aslım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum dayanamıyorum :( ne güzel söylemişsin Dilsizler, dertlerini anlatamıyorlar işte. Onları Dünyamız için korumamız lazım.
      Süsledik Miray'la, her gün olmasada oraya gittiğimde görücem hiç değilse :)
      Daha iyiyim canım benim çok teşekkür ederim.
      Ah mutlu, sağlıklı, iyi insanların karşımıza çıkacağı yıllar diliyorum bende :)

      Sil
  16. nice mutlu yılların hep sevdiklerinle olsun canım, iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
  17. Kesilmiş çam ağaçlarını görüp geçer insan, sen ise onları gördüğün anda hemen bir fikir canlandırıyorsun aklında. Daha önce de böyle yoldan topladığın dallarla ne çok şeyler yapmıştın. Bayılıyorum Aslı sana, ne kadar değişik bir tasarım yeteneğin var. Sen bizim yanımıza gelsene,bir kaç hafta atelyemizde dur 2013 modellerini tasarlamamızda ufkumuzu aç :)
    Çam ağacı ile mumluk harika bir bütün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep kesinlikle öyle bir şey yapamam. Bırakamam, üstelik bir görseydin canlıydı ya :( üstünde büyümeye çalışan kozalakları vardı, hala duruyorlar ama asla büyüyemeyecekler :(
      Ben senin Atölyene gelsem, öyle harika şeyler yaparızki birlikte :) inşallah olur.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Pembe Kereste teşekkür ederim, sanada mutlu sağlıklı yıllar dilerim :)

      Sil
  19. Her işte bir hayır vardır derler ya bak Miray'a yılbaşı ağacı olarak kısmetmiş hemde bir sürü çocuğun gülümseyişlerini, ağlamalarını belkide ilk aşklarını gören bir ağaç parçası olarak:))
    Sağlıklı senelere canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum aynen öyle oldu, anılarla birlikte onun evinde şimdi.
      Mutlu seneler canım benim.

      Sil
  20. Ağaçların kesilmesine çok karşıyım ama bu ağacın hikayesi oldukça ilginçmiş Aslım neyse ki bir müddet daha yaşayabilecek sizin gibi sevgi dolu kalpleri olan insanların yanında...çok iyi düşünmüşsünüz, iyi ki getirmişsiniz eve çok da hoş olmuş:)
    Sana ve ailene, sevdiklerine yeni yılda sağlık ve huzur diliyorum Aslıcım, dileklerin gerçek olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim ben ağlıyorum dayanamıyorum bir ağaç kesildiğinde.
      Kısa bir süre daha yaşayacak, sonrası yok. Üzgünüm ama böyle oldu işte.
      Ah Natalim amin, amin hepimizin.

      Sil
  21. Ağacın kesilmesi kötü olmuş ama iyiki siz almışsınız çok tatlı olmuş ağacınız:) mumlukta çok hoş:)

    YanıtlaSil
  22. Oportünist yaklaşım iyidir, güzeldir de ağaçların kesilmesi de gerçekten çok üzücü olmuş. Özellikle çocukların gözlerinin önünde ağaçların daha çok olması gerekiyor bence. Çocukla ağaç birbirinden ayırılmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersonik çok üzücü hemde, yazın kavurucu sıcaklarda ağaç olmayan yerleden geçtiğimizde o güneşin nasıl yaktığını hatırlamak gerekiyor. Gerekiyor ki ağaçlar kesilmesin.

      Sil
  23. Aslı'mm ben Düş Kızı, ismimi değiştirdim:
    http://gizemlicadi.blogspot.com
    Yeniden takibe alırsan yazılarım okuma listende gözükür şekercim :))

    Canım benim, sana da mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir 2013 yılı dilerim :))
    Herşey gönlünce olsun!
    :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ya bende seni arıyordum. Tamam alıcam.
      Hepimizin istediği her şey olsun Düş Kızım, bak hala Düş Kızım diyorum, alışıcaz :)

      Sil
  24. Aslıcığım sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bereketli bir yıl geçirmeni dilerim.Ağaçlara karşı olan hassasiyetini tebrik ediyorum hepimizin bu konuda çok duyarlı olması gerekiyor.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  25. Mehtap inşallah öyle olur. Ağaçların önemini sanırım tamamen tükettiğimizde anlıcaz.
    Sevgiler benden de Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  26. Ağacın kesilmesine üzüldüm; ama senin değerlendirmen şahane olmuş.acayip güzel görünüyor Aslıcım :)
    yeni yılını da kutluyorum canım.sevdiklerinle birlikte geçireceğin çoook güzel bir yıl olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polim yapmasaydım kimbilir ne olucaktı o ağaç :)
      Çok teşekkür ederim inşallah senin ve herkes içinde öyle olur :)

      Sil
  27. Bir ağacın kesilmesi bir canlıyı katletmek demektir ve bu beni üzüyor.
    Yılbaşı uğruna ne ağaçlar katlediliyor!
    Ama Aslıcım,o kocaman çam dalını evde bu şekilde değerlendirme fikriniz de süpermiş:)
    Miray'ın yüzünün mutluluğunu görmek isterdim,olay Miraya yaramış:)
    Geçtiğimiz hafta İst.daydım.Kızımla eminönünde gezerken o mumluğu çok beğenmiştik,dönüşte alalım dedik,dönüşte güzelleri seçilmişti.Sende görünce sevindim,güle güle kullanın canım:)
    Aslıcım,ailen ve tüm sevdiklerinle birlikte mutlu yıllar dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim kesinlikle öyle. Heleki yılbaşı için olması daha da üzücü, bir çok alternatif var halbuki. İnan çok mutlu oldu Miray, ağacımızda güzel görünüyor :)
      Ah evet bende Eminönü'nden aldım :) çok teşekkür ederim.
      İnşallah hepimizin çok mutlu olacağı bir yıl olur.

      Sil
  28. koca bir yıl daha geçti gitti acısıyla tatlısıyla:)) yeni yılını şimdiden kutluyorum Aslı cım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosemarymm genelde kötüydü benim için o yüzden bu seneden beklentim fazla :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. Memento Mori hoş dimi? teşekkür ederim :)

      Sil
  30. ana uyan yılbaşına uyan ne güzel bir anı bu :)
    iyikide yazmışsın zevkle okudum
    maceralı bir yılbaşı geçirmişsin
    ama bişi dicem :)
    siz müdüre gidip ağacı niye kestiniz diye hesap sorun birde üstüne hırsızlık yapın :DDDDDD

    güzel bir çocukluk geçirmişsin b elli ;)
    mutlu huzurlu sağlıklı yıllar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydi çok güldüm inan :) valla hırsızlık değildi :) atılmış bir şeyi değerlendirmek diyelim :)
      Çocukluğum çok güzeldi, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  31. Malesef manzaramı kapatıyor düşüncesiyle bile ağaç kesebilen bir zihniyet var bu ülkede yada çatıyı çökertecek seklinde
    Eğitim şart desem de bunu yapan eğitim kurumundakiler olunca onu da demenin anlamı yok :(
    Herseye rağmen bu ülkenin bitmeyen guzellikleriyle yeni ve mutlu yıllar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu hoşgeldiniz. Kesinlikle öyle bunu benim mantığım asla kabul etmiyor. Bir ağacın büyümesi yıllar alıyor insanlar bunu nasıl farketmez.
      Ah güzel Ülke'm, ne yapsalar bitiremicekler. Teşekkür ederim.

      Sil
  32. Aslı'cığım, ay aklınla bin yaşa emi. Ne güzel düşünmüşsün. Harika bir ağacınız olmuş. Aklınıza, ellerinize sağlık. Mumluğa da bayıldım. Miray güle güle kullansın. Nice nice mutlu seneler sana ve herkese. Öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımelim atılmıştı ve onu öyle görünce hem çok üzüldüm hemde öyle bırakamazdım. İyi oldu böylesi :)

      Çok teşekkür ederim, mutlu seneler :)

      Sil
  33. Ne guzel degerlendirmisiniz Asli'cim , nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma çok teşekkür ederim, mutlu seneler diliyorum :)

      Sil
  34. bizimde ilkokulumuzda senin ağacın gibi bir çam ağacı vardı. Bizim sınıf 3 katta olmasına rağmen dalları oraya kadar uzanıyordu. derste iken onun dallarını seyrettiğimi hatırlıyorum. Özellikle karlı hali gözümün önünde.derse başlamadan sıraya girip andımızıda onun altında okurduk. bizim okul yıkıldı yerine otel yapıldı. ama o ağacı kesmediler.Otelin avlusunda hala ayakta duruyor.senin yazın banada o günleri ve ağacı hatırlattı.Aklıma getirdin gidip fotoğrafını çekeceğim. yılbaşına girerken bu anılarımı canlandırdığın için sana teşekkür ederim. ayrıca ağacı evinde değerlendirmende çok hoş olmuş. Sana tüm sevdiklerinde iyi bir yıl geçirmedi dilerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül bir ağaç insana neler anımsatıyor dimi? sizin ağaç şanslıymış kesilmemiş. Gerçi bizimki de bir çeşit budanma diyelim ama epey büyük.
      Lütfen çek güzel bir anı olarak kalsın.
      Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için. Ayrıca anını paylaştığın için de.

      Sil
  35. Aslıcım ne kadar duyarlısın seni çok tebrik ederim, hepimiz senin kadar duyarlı olmalıyız. Sana ve ailene mutlulukla dolu harika bir yıl dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenim aslında herkes böyle düşünüyordur eminim ama iş uygulamaya gelince, bende dahil biraz üşeniyoruz sanırım :)
      Çok teşekkür ederim sevgiler benden de :)

      Sil
  36. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznur amin inşallah. Bende mutluluklarla güzelliklerle dolu yıllar diliyorum.

      Sil
  37. seninde yüreğinden geçen tüm güzellikler seni bulsun ve yeni yılın kutlu olsun canım :) ağaç çok şeker olmuş ne iyi fikir olmuş:) ama mum şahane bayıldım ben onaaaa :))
    güle güle kullansın Miray :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Pasta Köşemm ah canım inşallah öyle olur. Son kalan zamanını böyle değerlendirdik ağacamızın, çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  38. illaki başka bir çözüm bulabilirlerdi kesmekten gayrı ama kolayına kaçmak hep revaçta yazık ki.
    Daha ince hassasiyetler üzerine kurulu, huzurlu bir yıl dilerim arkadaşım. Güzellikle kalasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hep öyledir dimi, her şeyde kolaya kaçarız. Ama burda söz konusu olan bir Ağaç, canlı yani :(
      Amin, inşallah öyle olur. Sevgiler...

      Sil
  39. İnsan anılarının ve eski şeylerin birer birer yok olduğunu gördükçe üzülüyor. Bu aralar çok daha hızlı kaybediyoruz anılarımızdaki yerleri, şeyleri. Siz en azından bir parçasına ve bir süre de olsa sahip çıkabilmişsiniz, ne güzel. Çam kokulu, mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. London kesinlikle son zamanlarda hızla tüketiyoruz güzellikleri. Geçmiş ve bugüne baktığımda o kadar az güzellik kalmış ki çok üzüyor bu beni.
      Kısa bir zaman, özellikle koskoca bir Çam ağacı için çok kısa bir an kalıcak bizimle.
      Ne güzel bir dilek bu böyle, teşekkür ederim. Mutlu yıllar.

      Sil
  40. ne güzel birşey yapmışsınız.
    çok anlamlı yaaaa.
    :)
    ya ben mum ve mumluk delisiyim ya.
    bi dolu mum aldım yine.
    bu mumluku bilmiyoduuum.
    bakıyim buluyim.
    :)
    sana ve tüm ailene neşeli mutlu yıllar.
    bak 2013 senin için 2012'den daha keyifli, huzurlu olsun amaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sizi görmek güzel, özlüyoruz haberiniz olsun :)
      Yapılması gereken oydu onu yaptık :)
      Biliyorum mumlukları sevdiğinizi, o kadar çok çeşit varki.
      Çok teşekkür ederim. Ah inşallah öyle olsun, olucak dimi Deep? :)

      Sil
  41. Aslı yine ne kadar duyarlı, düşünceli, yaratıcı bir davranış olmuş, takdir ettim sizi :)

    Mutlu yıllar sana da; bu yeni yıl bir önceki yılın getirmediği tüm iyi şeyleri getirsin hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi ama öyle olmalıydı, nasıl bırakıcaktım onu yerde? çok teşekkür ederim :)
      Ah öyle olsun nolur :( çok istiyorum artık güzel şeyler olmasını.

      Sil
  42. çok güzel birşey yapmışsın canım...
    seni tebrik ediyorum...



    ahudemde yarışıyorum...
    blogumdaki beni oyla butonuyla beni oylarsan sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim.
      Oyladım tabiki. Bol şanslar diliyorum :)

      Sil
  43. Ağaç çok hoş olmuş:)Biraz geç kaldım ama mutlu ve sağlıklı yıllarınız olsun inşallah.Ben şifayı kapmış bir şekilde girdim malesef yeni yıla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyetim teşekkür ederim :) olsun sorun yok.
      Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun :( lütfen kendinize iyi bakın.

      Sil
  44. ben de mumluğu çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  45. ağaçların kesilmesi beni de çok üzer.istanbul'da hiç ağaç kalmadı malesef.sen engüzelini yapmışsın canım.mumlukta ağaçda pek güzel olmuş.senin de yeni yılın kutlu olsun aslı'cım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim şaşırdığım bir şey bu. Bir yandan ağaç dikiliyor bir yandan asırlık ağaçlarımızı kesiyorlar. Anlamadım gitti.
      Çok teşekkür ederim, mutlu yıllar.

      Sil
  46. Ağaç hikayesi çok ilginç olmuş canım. Nerden nereye... Kesildiğine üzüldüm ama bir çocuğu sevindirdiği için de çok mutlu oldum. Hepinize mutlu seneler diliyorum hepinize :)

    YanıtlaSil
  47. Açıkçası okudukça şaşırdım desem yeridir. Başlık bile çok garip gelmişti. Ama heyecanınızın ve cesaretinizin olduğunu bilmek biraz insanı rahatlatıyor. Bizde led ışık ve süsleme işi yapan bir firmayız. Makalenizi görünce merak ettim. Ağaç Süsleme Alışveriş Merkezi Süsleme Ağaç Işık Süsleme Sevgililer Günü Süslemeleri Yeni Yıl Işık Süsleme Yılbaşı Işık Süslemeleri Cadde Sokak Süslemesayfamızda örnek çalışmalarımız var. Bazı insanlar biliyorsunuz bu konuya takıntılı batıdan özeniyoruz diye. Ama olayın içinde tarihte bunun olduğunu görmek rahatlacataktır :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...