Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Kasım 2012 Pazar

Kına Hazırlıklarının Sonu


Artık kına yazılarına son vermek istiyorum :) çok uzadı.Ama bitişi de yapmalıyım.  Haliyle kına tepsisi de almak yada yapmak lazımdı, ben yapmayı seçtim. Kapalıçarşı'ya gittiğimizde bir sürü hazır kına tepsisi vardı ama o kadar süslüydülerki, istemedim açıkçası. Hasır bir tepsi aldım ve keçeden bir sürü kalp yapıp içlerini pamukla doldurdum. Sırayla hepsini tepsinin kenarlarına yapıştırdım altınada beyaz bir kumaş koyup bitirdim.

Sade ve bize özel bir şey oldu. Hem kalpleri çok severim bilirsiniz.

kalpli kına tepsisi

Eline kına yakılınca koymak içinde dudak yapmak istedim ama bir türlü beceremedim :) bende iki kalp yaptım çok beğendi ve daha hoş oldu.

keçe çalışmaları


Ve tabi arkadaşlar yakaya taksın diye birde Rozet yaptık.

kına rozetleri


Ayrıca bir sürü ufak tefek hazırlık yaptık. Mesela Tef alıp kurdela bağladım kenarlarına, taçlı duvak alıp, kenarlarına dantel diktim. Miray istediği için bir sürü renkli şeker aldık.

tef ve duvaklar


En son mekana gidip her şeyi hazırladık. Bu masa hazırlıkların sonu.

kına hazırlıkları

Ve bitişte Miray'ın eline kına yakıldıktan sonrası.

kına gecesi

İnşallah o geceki kadar mutlu olsun. Yüzünde ki o gülümseme hiç solmasın...

hint kıyafeti

O kadar uğraştığımız yorulduğumuz günler geride kaldı artık. Günler öyle çabuk geçtiki.

Bu gün hava çok güzel hep bu gün ki kadar güneşli ve mutlu günler diliyorum hepinize...






83 yorum:

  1. Aslı'm, Miray ne kadar şanslı senin gibi bir arkadaşı olduğu için. Bayıldım o tepsiye, masaya :)
    Miray'da çok güzel görünüyor, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ben de kendisine.
    Yazılarını nasıl özlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene çok sevindim, Miray o gece çok güzeldi hep yüzü gülüyordu canım ya :) amin inşallah çok mutlu olurlar.

      Sil
  2. Miray gerçekten Hint'li gelinlere benzemiş, ben bu kadarını beklemiyordum doğrusu hatta bizim kaftanlar vs. varken niye Hint giysisiyle uğraştığınızı anlayamamıştım ama şimdi anladım:))))esmer de bir kız tam Hintli olmuş:)))çok çok mutlu olsun...
    sevgiler Aslı'm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem bir değişiklik olsun istedik aslında Miray baştan beri Hint kıyafetine takmıştı :) yakıştı da. Amin Müjdem amin. Sevgiler benden de.

      Sil
  3. Allah mesut etsin canım, Miray çok güzel olmuş, kına kalplerine bayıldım.
    Mutluluklar dilerim, darısı başına canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim. Ah darısı evlenmek isteyen herkesin başına canım ya :)

      Sil
  4. Muhteşem olmuş gercekten cok şanslı ;)) ellerine saglık ne de güzel olmuş Allah tamamını erdirsin;)

    YanıtlaSil
  5. Aslı'm evet ya ne süslü allı pullu o tepsiler.
    Ve bu tepsi öyle sade ve şık olmuş ki.
    Bir sıcaklık veriyor. :)
    Ben de bu resmi kopyalamak istiyorum izninle?
    Belki lazım olur bir fikir vermek adına ?
    Gerçekten o masanın son hali çok güzel.
    Evliler için rozet yok mu?
    Bekarlar mı takıyor?
    Bizde böyle bir şey olmayınca merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm gerçekten fazla süslü o tepsiler. Beğenmene cidden sevindim :)
      Ne demek canım ya, elbette istediğin fotoğrafı kopyalayabilirsin.
      Evlilere rozet yok yapmadım :) sadece bekar olanlara takıldı :) zaten böyle bir adet yok canım ya.

      Sil
  6. Her şey kişiye özel tasarlanmış,emek çekilip yapılmış.Bende böyle önemli günlerde kendim yapmak isterim.Emeğine,yüreğine sağlık canım.Miray çok güzel olmuş,kıyafeti çok şık.Darısı başına Aslı'm,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim böyle çok daha anlamlı oluyor bence de. İnan beğenmene öyle sevindim ki çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. harika olmuş hepsi en güzeli de el emeği ve kişiye özgü olması arkadaşına mutluluklar diliyorum senin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak Kızı zaten kendi el emeğimizle yaptığımız her zaman en güzeli dimi. Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. en ince ayrıntılarına kadar düşünülüp hazırlanmış, ellerinize sağlık, gülümsemesi eksilmesin hiç

    YanıtlaSil
  9. ne çok uğraşmışsınız,ama el emeği gibisi olmuyor,her şey harika olmuş.bize de mutluluklar dilemek düşer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim sonuç güzel olucaksa uğraşmaya değiyor. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Allah mesut etsin canım..Masa çok güzel duruyor,helede kına tepsisi için bilinenin aksine çıkmanız dahada üzel olmuş...Ellerine sağlık Aslı'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşler amin diyorum. Kına tepsisini yapmak için hiç düşünmedim biliyormusun? aniden kalp yapmaya başladım :) Evet piyasadakiler çok bilindikti. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Arkadaşınızı Allah mesut etsin.Çok güzel şeyler çıkmış ortaya ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böğürtlen taneleri amin inşallah çok mutlu olurlar. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. ah aslım aaaahhh keşke benim kınamı da sen organize edeydiiiinnnn :)))

    YanıtlaSil
  13. Kalpleri ben de çok seviyorum ve gerçekten sepet sevgi dolu harika bir sepet olmuş:)
    Ellerine ve emeğine sağlık canım. Her bir ayrıntıyı çok güzel düşünmüş ve özelleştirmişsin. Çok beğendim.
    Mutluluklar diliyorum sevgili Miray'a.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım kalp sevgimiz ortak :) çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Kendisine güzel dileğini ileticem aa yok nasılsa okuyor oda :)

      Lütfen sende...

      Sil
  14. Her ayrıntıyı düşünmüşsünüz. Kınadan sonra üzerine konacak kalp yapma fikri çok orjinal olmuş. Kardeşinize bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül ayrıntılar çok zorluyor insanı ama asıl güzellikte onlarda. Çok teşekkür ederim...

      Sil
  15. aslım herşey harika görünüyor gerçekten benim kınaya da organizatör olarak gelirsin artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonemm sen yeterki çağır veya haber ver, elimden ne gelirse yaparım :)

      Sil
  16. Aslıcım harikasın, bütün o küçük ayrıntılara bayıldım, bu postundan sonra organizasyon işine el atabilirsin diye düşünüyorum:)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren yavaş yavaş el attım galiba :) beğenmen beni çok mutlu etti teşekkür ederim. Sevgiler benden de..

      Sil
  17. ellerine sağlık ehpsi çok güzel olmuş ba yıl dım :)
    keske senin postlar önce gelseydi kopy çekerdim :)))
    belki görmüşsündür ben de kuzenim için bişeyler yaptım,
    yorucu ama bir okadar zevkli düğün bitince meşgalesiz kaldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoom seninkileri gördüm tabiki, çok güzeldi her şey. Ellerine sağlık. O zaman senin kınan için beraber bişeyler yaparız inşallah :)
      Ben geçen hafta sonu ikiz yeğenlerimin sünneti için yine bişeyler yaptım :) kalabalık aile olunca iş bitmiyor :)

      Sil
    2. sağol canım beğendiğine sevindim :) tamamdır çok sevinirim :)
      çiçeği burnunda taze erkekleri de tebrik ederim :) onlar için yaptıklarını da görelim e balum ufaklıklar büyüyor hepimize lazım :)

      Sil
  18. Aslıcım nerdeyse herşeyi ellerinizle hazırlamışsınız.. çok hoşuma gitti bu kına yazıları.. ömür boyu mutluluklar diliyorum Miray'a..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecerim çok teşekkür ediyorum. Başkaları değilde kendimizin yapması daha özel kılıyor her şeyi.

      Sil
  19. Ne kadar özenli hazırlanmışsınız. Masanın son hali çok güzeldi:)Ellerinize sağlık.Miray'a mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyüce her şey bittikten sonra masayı hazırladık ve rahatladım :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  20. 1. Dudak olmuş bence. Ama tabiki kalpler daha bir güzel olmuş.
    2. Miray'ın sol bileğindeki dövmeye bayıldım.
    3. Düğünü de görmek istiyorum(z)
    4. Seni çok seviyorum bilesin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim dudak hem küçük hem büyük yaptım ama avcunda iyi durmadı, gerçi aramızda kalsın bende beğendim gibi :)
      Bileğindeki dövmeyi kınaya bir gün kala yaptırdı, hoş olmuş bencede.
      Düğünüde paylaşırım.
      Bende seni çok seviyorum canım benim.

      Sil
  21. :)) ellerinize sağlık canım süper bir kına gecesi organizasyonu olmuş. Her şeyi en ince detayına kadar düşünmüşsünüz. Kardeşinde çok tatlı olmuş rabbim ömür boyu mesut etsin. Senin gibi bir ablası olduğu için çok şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımım beğenmene çok sevindim, sonuç iyi oldu. Amin inşallah ömür boyu mutlu olurlar. Ama kardeşim değil evlenen, yeğenim :) bende çok şanslıyım çok seviyorum onu.

      Sil
  22. Ayrıntılara,her şeye her şeye bayıldım..:))
    Allah mutluluklarını daim etsin..
    Sevgiler canım..







































    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kafem çok teşekkür ederim :) amin diyorum.

      Sil
  23. Hazırlıklar mükemmel olmuş,elinize sağlık.Bekarlık rozeti fikri muhteşem, kalpli kına kesecikleri de çok ciciş.Konsept mükemmel olmuş, arkadaşınıza mutluluklar. Ama o da çok şanslı sizin gibi bir arkadaş ,Allah herkese versin.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcum hoşgeldiniz. Hazırlıklar yordu bizi ama sonuç iyi oldu, beğenmeniz ne kadar güzel. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  24. aslımmm ne hoş olmuş yine hepsi, Miray da çok güzel olmuş, hep mutlu olsun inşallah, tabii sen de hep mutlu ol :) o yaptığın tatlı şeyler kadar tatlı bir hayatın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşumm çok şekersin sen canım benim :) çok teşekkür ederim, inşallah onlar gibi herkes mutlu olsun.

      Sil
  25. Canım Aslım benim :) Ben kınayla mınayla uğraşamam, sevmem öyle şeyleri deyip kına gecesi yapmamıştım :) Senin gibi arkadaşım olsaymış bak nasıl yapardım o geceyi en kınalısından :)) Var mı böyle güzel bir emek yaa. Eminim gecede de çok eğlenmişsinizdir. Unutulmaz olmuş ne güzel. Çok öpüyorum seni çokkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ahumm laf aramızda iyiki yapmamışsın, çok yorucu :) ya öyle güzel bir geceydiki canım anlatamam. Baştan sona harika geçti. Bende seni kocaman öpüyorum :)

      Sil
  26. Canım aslım el emeği göz nuru ne güzel işler çıkmış ortaya. Tekrar çok mutlu olsun inşallah. Darısı bekarlara..Sevgilerimle tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım çok teşekkür ederim, güzel içten sözlerin beni çok mutlu ediyor. Sevgiler benden de kocaman.

      Sil
  27. tüm ayrıntılar ne kadar güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim.

      Sil
  28. Merhaba aslıcım,
    Ne güzel ciciler hazırlamışsın,ellerine emeklerine sağlık.Her şey mükemmel güzellikte.
    Bu arada senin gibi bir arkadaşa sahip olduğu için arkadaşın da çok şanslı.Dostluğunuz daim olsun canım.
    Genç çifte mutluluklar dileklerimle sizlere sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim çok teşekkür ederim, gelmen yorum yazman beni çok sevindirdin. Amin inşallah herkes çok mutlu olsun. Sevgiler benden de.

      Sil
  29. miray'ın o hintli elbisesine bittim yaa cidden harika Aslı :)
    Çok güzel bir kına olmuş anlaşılan, çünkü bütün detaylarla ince ince uğraşılmış.
    Allahım bir ömür mutluluk versin.

    Sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun çok aradık biliyormusun? değmiş ama dimi? bizde çok beğendik :) amin canım inşallah.

      Sevgiler kocaman.

      Sil
  30. Maşallah Aslı, ne çok uğraşmışsınız ve ne kadar güzeller :)
    Her fotoğraf emek yüklü...Sabrınıza hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyla güzel şeyler uğraşmadan olmuyor, sen çok daha iyi bilirsin. Senin yaptıkların her zaman büyülemiştir beni.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  31. Kalpli sepet zaten çok hoş, bir de el emeği olması daha da özel olmuş:)
    Ben pek kına hazırlıklarından anlamam, epey zahmetliymiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi sepet sade ve güzel oldu diye düşünüyorum, çok teşekkür ederim :) bende anlamazdım ama insanın başına gelince öğreniyormuş :) çok zor.

      Sil
  32. Aslım ya yine emek yine süper şeyler, ince detaylar narin bir yürek off sonuç muhteşem haliyle :) hep bugün gibi mutlu olun amaaa hep :) hadi öptüm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta Köşem :) canım çok teşekkür ederim, artık mutlu olalım dimi, bende öpüyorum kocaman :)

      Sil
  33. Maşallah emeğinize sağlık... fotoğraflar çok hoş... hayırlı uğurlu olsun...

    YanıtlaSil
  34. Maşallah ne güzel şeyler hazırlamışsınız ,hepsi birbirinden güzel.miray çok mutlu olur inşallah,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otuzundansonram hoşgeldin. Beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim. Sevgiler benden de.

      Sil
  35. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ASLICIM ELLERİNİZE SAĞLIK YORGUNLUĞA DEYMİŞ.
    GEL CANIM ÇAYIN YANINDA İKRAMLAR BENDEN YORGUNLUK GİDERİRSİN:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaselezzetim değdi gerçekten çok teşekkür ederim. Geliyorum valla sıcak bir çaya ihtiyacım var şu an :)

      Sil
  36. nasıl uğraşmışsın böyle,
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam teşekkür ederim :) bitti Allaha şükür.

      Sil
  37. İyi ki kendiniz yapmıssınız!süper görünüyor hersey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unique hoşgeldiniz :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  38. Ne güzel şeyler yapmışsınız. Emeklerinize, ellerinize sağlık. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim onlara. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımeli hoşgeldiniz. Güzel sözleriniz için ben çok teşekkür ederim. Sevgiler benden de :)

      Sil
  39. Aslım ne çok şey kaçırmışım, hayırlı olsun, mutlulukla sonlansın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessemm çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  40. herşey çok tatlııııı.
    :)

    YanıtlaSil
  41. Beğendiğinizse çok sevinirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...