Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2012 Perşembe

Final

Hazırlıklar yazılarını tümüyle bitirip normal hayatımdan yazıları paylaşmak istiyorum artık.
Kınadan sonra Nikah ve Düğün için yaptıklarım da var tabi. Mesela Nikah şekerini de biz yapalım dedik ve yaptık :) İnternetten minik kavanozlar bulup aldık, reçel yapıldı içine koyduk ve kumaş alıp 500 tane kare keserek üzerini kapattım. İnternetten çıktı alıp isimlerini yazıp üzerine yapıştırdım. Ayrıca kumaşları rafya ile bağladım.

Öncesi kumaşları karelere bölüp kestim.


kumaş



Daha sonra aldğımız kavanozlara yaptığımız reçelleri doldurmaya başladık.

reçel kavanozları



O kadar çok oldularki koca bir masayı doldurduk :)

reçel kavanozları


Tabi bu kadar kolay değil, bitmedi.  Kestiğim mavi kumaşı tek tek üzerine rafya ile bağladık.

nikah şekeri hazırlama


500'den fazla kavanoz olunca haliyle onları içine koyacak bir şeyde lazımdı. Kimileri sepete koyalım dedi, kimileri kutulara koyalım. Ama benim aklıma hani meyve kasaları vardır ya? onlar geldi. 5 tane alıp mavi renge boyadım ve içine koyduk :) hem sağlam hemde çok otantik oldu.

meyve kasası


Ah unutmadan bilgisayardan çıktı alıp etiket yaptık ve kavanozların üzerine yapıştırdık.


etiket yapıştırma

En sonunda meyve kasalarının üzerine ikisinin adını yazıp son noktayı koydum :)  bu benim çektiğim fotoğraf.

nikah şekerleri


Buda profesyonel fotoğrafçının  gözünden.

nikah şekerleri


Onlar evleneli 2 ayı geçiyor ama ben daha yeni paylaşıyorum fotoğrafları. Biliyorsunuz birde kota sorunum vardı, sevgili Okuyanım'ın verdiği fikirle önce Flicker'a yükleyip sonra url'den buraya aktardım. Çok teşekkür ediyorum kendisine. Ayrıca bütün arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim, zamanlarını harcayıp bana yardım ettikleri için. Hepinizden Allah razı olsun.

Bu beşinci yazıyı hazırlayışım fotoğraflar anlamadığım bir biçimde kayboluyordu. Açıkçası yazıyı yayınlamaya korkuyorum fotoğraflar yine kaybolucak diye .








94 yorum:

  1. Çok ciciler ve bir okadar zahmetliler :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerinize sağlık. Ne güzel şeyler yapmışsınız.
    Fikirlerin hepsi orjinal ve harika bayıldım ben :)
    MaşaALLAH diyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımım çok teşekkür ederim, bir anda akla gelen şeyler. Hani diyolarya icatlar ihtiyaçtan doğar diye :) Çok sevindim beğenmene.

      Sil
  3. YAA HAYRAN KALDIM RESMEN ÇOK İYİ BİR FİKİR..BÖYLE BÜYÜK OLMASADA KÜÇÜK BİR ORGANİSAZYON İÇİN DENİCEM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülhan hoşgeldiniz :) beğenmeniz mutlu etti beni, çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. aslı sana inanamıyorumm okurken şok oldum, bu nasıl bir fikirdir, nikah şekeri reçelden, bu bir ilk olmalı ama çok sevdim, herşeyiyle orjinal olmuş, ve benimde kafama acayip yattı, birgün bir yerde bu fikri kullanmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektamm bu fikir Miray'ın aklına geldi bizde uyguladık. Diğer her şey benden çıkma :) kullanmak istersen bende yardımcı olurum canım, mail atarsın.

      Sil
  5. Aslı'mmmmm ben bu kadar dahiyane fikir görmedim.. Ve biliyormusun benimde aklıma böyle şirinlikler gelir ama uygulama fırsatı bulamadığım ve sende uygulanmışını gördüğüm için hayranlıktan nutkum tutuldu.. Ellerine sağlık canım benim.. Mutlu ve tatlı geçsin gençlerin ömrü inşallah..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatımm içten sözlerin çok mutlu etti beni çok teşekkür ederim. Benimde aklıma inanılmaz fikirler gelir bazen ve hemen yapmak isterim. İnşallah herkes mutlu olsun.

      Sil
  6. ayy aslımm harikalar süperler bayıldım maviyi çok severim bende bilirsin içim gitti içimmm :)) emeklerinize sağlık..Miray bir ömür boyu mutlu olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurumm canım çok teşekkür ederim, güzel sözlerin için. Maviciyiz biz bilmezmiyim canım ya :) amin inşallah evlenen herkes çok mutlu olsun.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Harikasın Aslıcım, çok şirin olmuş kavanozlar, reçel çok güzel bir fikir, reçel gibi tatlı olur evlilikleri de inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenim çok teşekkür ederim. Ne güzel bir dilek bu, inşallah öyle olur :)

      Sil
  9. canım çok güzel olmuş hepsi ellerine emeğine sağlık :) bir de şişeleri hangi siteden temin ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak kızı çok teşekkür ederim :) internette Akgün züccaciye olarak bulduk, biz almaya gittik, yeride Mecidiyeköy-Şişli.

      Sil
  10. nasıl güzel bir fikir böyle :) ayrıca kota sorununu çözmene çok sevindim ben denedim ama olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin çok teşekkür ederim. :) şimdilik çözülmüş gibi görünüyor, Flickr'a üye oldum fotoğraflarımı oraya kopyaladım ve url ile bloguma yükledim. Sevgili Okuyan'ın anlattığı gibi.

      Sil
  11. evlenen çifte öncelikle hayırlı olsun diyorum...

    ayyy bunlar çok şeker olmuş...
    bayıldım...
    çok emek harcanılar şeyler...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim.

      Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  12. baya ugrasmisin asli`m ellerine saglik:))

    onlar ermis muradina bize de kerevetlerin yolu gozuktu o zaman ben gidiyorum sende gell:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim uğraştık baya, günler sürdü ama bitti gitti işte :) tamam hemen geliyorum :)

      Sil
  13. Ne kadar uğraşmışşsın Aslım ya.Ama uğraşmana da değmiş doğrusu.Hem farklı hem çok cici olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  14. Yine çok orjinal olmuş. Benim aklıma kavanozlara reçel doldurmak gelmez şeker doldururdum. Ayrıca meyve kasası fikride hoşuma gitti. Ne diyeyim ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül yenilebilir bişey olsun istedik. Magnet falan dediler ama istemedik açıkçası. Beğenmene çok sevindim teşekkür ederim. Sevgiler benden de.

      Sil
  15. Aslı'm herkes görüyor mu fotoğrafları? Bir ben mi görmüyorum? :((

    Ben bembeyaz bir kare yani boş bir kare görüyorum üzerinde
    this photo is currently unavailable

    flickr yazıyor:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem görünmüyormu? bende bundan korkuyordum işte :( Flickr'dan yükleme yaptığım için sorun oluştu sanırım :( yada her program açmıyor fotoğrafları bilemiyorum ki.

      Sil
    2. Ama bir tek ben görmüyorum galiba:(((
      başkaları nasıl görüyor ki?:(((
      offfff:((

      Sil
  16. Çok yaratıcı, çok özel ve çok çok güzel olmuş.
    Fikrine ve emeğine sağlık Aslıcım.
    Bir ömür mutlu olsunlar inşallah.
    Kocaman sevgilerimle ^-^
    not: ayrıca her zamanki gibi çok zarifsin canım arkadaşım... faydam dokunduysa ne mutlu bana ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım çok teşekkür ediyorum :) amin dilerim çok mutlu olurlar.

      Ne demek senin sayende yapabildim, tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  17. Bana çok sabırlısın derler.Seni görseler ne derler bilmiyorum.Ben okurken yoruldum.Bu ne iştir maşallahhh...tü tü tü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby dünyası bir bilseniz nasıl da sabırsızım aslında :) ama bu işleri yaparken nedense hiç sıkılmadım zevkliydi. Teşekkür ederim.

      Sil
  18. aslı, ben de blogumda yenilebilir nikah şekerleriyle ilgili bir yazı yazmıştım tam bunun üstüne senin bu harika hediyeliklerini görmem süper oldu. eline sağlık süper!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prettypink öylemi? hemen bakmam lazım :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Ne çok emek var üstünde, çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, bir de evlenen çifte: Allah bir yastıkta kocatsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Can sadece kumaşları keserken bile, parmaklarım su topladı :) çok teşekkür ederim çok keyifliydi yapmak aslında. Amin inşallah.

      Sil
  20. Aslım söylemeyi unuttum. Ayın, yılın, günün en orjin ve tatlı ve yaratıcı ve şahane yayını seçtim bu paylaşımını...Öptüm tekrar..

    YanıtlaSil
  21. Vuslatımm :) eğer öyleyse bende kocaman kocaman teşekkürler ediyorum :) çok mutlu ettin beni gerçekten, şu an yüzümde nasıl bir tebessüm var anlatamam :) Öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  22. Şahane olmuşlarrr ellerine sağlık fikirde, kavanozlarda çok güzelll :)

    YanıtlaSil
  23. bayıldım Aslı! çok şık olmuşlar! Allah bir yastıkta kocamayı nasip etsin inşallah. Huzur ve dirlik versin. Emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem çok teşekkür ediyorum. Amin, inşallah.

      Sil
  24. nikah şekeri için güzel alternatif,
    ağızlarının tadı hiç bozulmasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam farklı bişey olsun dedik, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Aslı'cığım paylaşımların çok orjinal kızım için hazırlık yaparken sayende hiç zorlanmayacağım.Ellerine,emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap eğer bir fikir verebiliyorsa inan çok sevinirim. Çok teşekkür ederim. Sevgiler benden de.

      Sil
  26. Bu fikir senin mi Aslı'm?
    Ne kadar orjinal bir şey olmuş böyle.
    Miray gerçekten rüyalarında ki düğünü yaşamış olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm ortak fikirler canım ya. Hani bişeye başlarsında sonrasında başka başka fikirler gözünün önüne gelir, öyle oldu. Ya Miray çok mutluydu canım, çok :)

      Sil
  27. Süpersin ya:))Bayıldım nikah şekerlerine:)Şahane olmuşlar.Meyve kasaları da tamamlamış olayı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyüce çok mutlu oldum sözlerine :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  28. Gerçekten inanılır gibi değil,okurken bile yorumdum..
    O kadar reçeli yap,kavonoza doldur,kumaşla kapat ve etiketle..:))
    Nasıl bir emektir böyle ve çok güzeller..
    Ellerinize,emeklerinize sağlık canım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Kafem işte bende senin yaptıklarını görünce böyle şaşırıyorum, öyle güzel tarifler paylaşıyorsun ki nasıl yapıyor diyorum :)
      Çok çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  29. Aslım inanamıyorum sana yaa nasıl bir emek var ortada çevrendekiler çok şanslı :)
    çokkkkkkkk güzel her detay yaa güzel demek yetersiz kalıyor...
    teknik konulardan anlamadığım için yardımım dokunamadı ama halletmene çok mutlu oldum sayende bizde öğrendik :)
    ay ya çok ciciler dönüp tekrar bakim ben emeğine fikrine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta köşem sen profil fotoğrafınımı değiştirdin? ilk onu gördüm inan :)
      Canım çok teşekkür ederim, yorulduk, uğraştık ama onlar çok mutlu oldular. Önemli olanda buydu.
      Ah o konu beni nasıl germişti hiç sorma, ne demek canım ya hep söylüyorum ya bende zerre anlamıyorum bu işlerden. Ama başa gelince öğreniyor insan :)
      Çok şekersin sen :)

      Sil
  30. Süper fikirler ve büyük emek.Ellerine sağlık Aslı'cım. Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincimm çok ama çok teşekkür ederim :) Sevgiler kocaman.

      Sil
  31. aslıcanım ya sen nasıl marifetli bi hatunsun yaaa muhteşem olmuş kuşum eline emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
  32. Gozlerimi acarak okudum yazinizi,ama bayildim.Ellerinize emeklerinize saglik. Bu kadar cok sayida birseyler hazirlamak hic de kolay degil bence.Ama sonuc mukemmel.Kavanozlar o kasanin icinde harika olmuslar.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekli Mektubum sanırım bu kadar çok olması yordu benide. Yoksa öyle keyifliydi ki yapmak çok eğlendim ben :)
      Beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim.

      Sil
  33. ba yıl dım :) sen süpersin müthişsin deham çok sevdim bittim bayıldım bayıldım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoomm sende çok şe ker sin :) teşekkür ederim :)

      Sil
  34. fikir harika! işçilik süper! kasalar ayrı, reçeller ayrı güzel.. mavi olması ayrı bir güzel.. bayıldım Aslıcım! ellerinize sağlık.. çok çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecerimm beğenmene inan çok sevindim çünkü biliyorsun senin yaptıklarına bayılıyorum. Kınada kırmızı-beyaz düğünde mavi-beyaz olsun dedik :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  35. aslımm nasıl bir özen, nasıl bir emek bu, tek tek uğraşmışsınız ve çok güzel olmuşlar inan.

    fotoğraf sorununu halletmene de çok sevindim, bu tatlı fotoğrafları görmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum ah canım çok sağol.
      Ya ben ? öyle sevindimki bu sorunu arkadaşlarım sayesinde çözmeme. Çok sıkılıyordum inan :)

      Sil
  36. Ne becerikli şeysiniz siz öyle :)

    Çok güzeller bayıldıımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe Kereste çok teşekkür ederim bende :)

      Sil
  37. fikir şahane, çok da emek harcanmış.dolayısıyla ortaya çok güzel şeyler çıkmış.her zamanki gibi becerini takdir ettim Aslıcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polimm fikir iyi, uygulamada zorluklar yaşadık ama oldu gibi :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  38. Eline emeğine sağlık çok çok güzel olmuş :))
    bende deneyeceğim bunları :D :D

    YanıtlaSil
  39. Pire kızı hoşgeldiniz :) deneyin bencede çok sevinirim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  40. Aslım bu hazırlıklar yorucu olmuştur ama harika da olmuşlar:)
    Çokkk güzeller bayıldım:)Emeğine yüreğine fikrine sağlık:)
    Miraya mutluluklar dilerken,çok şanslı olduğunu söylemişmiydim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim yorucu ve keyifliydi.
      Çok teşekkür ederim :)
      Sanırım o da bizde şanslıyız canım ya :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  41. Aslı'm hem o reçel kavanozlarına hem de meyve kasasının dönüşümüne bayıldım. Emeğine sağlık. Miray çok şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  42. aslıcım flickrı kullanma resimler bazen gözukmüyor bakk sen faceden yükle eğer hesabın varsa bak ben öyle yaptım bloga yuklencek resşmleri gizli albüme yükle ordan url ile bloga yapıştır resme sağ tuşla özellikler çıkacak ordan url yi al

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin evet bende şimdi görüyorum gerçekten sorun oldu. Facebook'tan denedim ama url alamadım nedense tekrar denicem. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  43. Aslıcım maşAllah size ne akla gelmiyecek bir maharet.
    ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  44. birkaç tane foto kaybolmuş canım,ama olsun olanlar yeter,valla size bravo ,bunca şeyle nasıl uğraştınız.reçel fikrine de ayrıca bayıldım,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim malesef bu konuda çok canım sıkılıyor :( ama şimdilik böyle olucak.

      Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim.

      Sil
  45. Vavvvv, çok yorulmuşsunuzdur ama değmiş. herkesin ellerine, emeklerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımeli çok teşekkür ediyorum, sevgiler benden de :)

      Sil
  46. Aslı öncelikle muhteşem bir iş çıkarmışsınız bunu söylemek istiyorum. İnanılmaz bir sabır, azim ve iş birliği örneği. Ayrıca hiç böyle bir hediye görmemiştim o da bir ayrıcalık :) Ellerin dert görmesin. Çok iyi fikir.

    Kota sorununa gelince ben şöyle bir şey yaptım. Başka bir e-posta adresimden farklı bir blog açtım. Fotoğrafları önce oraya yükleyip sonra urlsini alıyorum ve asıl bloğa aktarıyorum. Daha sonra da diğer blogtan siliyorum fotoğrafları. Esasınd silmesen de olur. Yalnızca kendin görebileceğin şekilde bir ayar da yapabiliyorsun.

    Bir de şöyle bir yöntem var, bir kaç fotoğrafta da onu kullandım. Facebooka yükleyip oradan url aldım. Her halukarda biz bu sorunu aşabiliyorum :)

    Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyla bu hazırlıkları planlarken kendim yapmak istiyorum ( her işte olduğu gibi ) dedim. Bu inatçılığım yüzünden hepsini kendim yaptığım için çok zorlandım ama belli etmemeye çalıştım :)

      O günden beri kota sorunu ile ilgili pek çok şey okudum ve bu resimleri Flickr'dan yükledim ama bazı fotoğraflar görünmüyordu. Bende dün akşam Google'den satın alarak bu sorunu çözdüm artık. İlgin için çok teşekkür ediyorum.

      Facebook, onuda denedim ama olmadı :) bir hafta uğraştıktan sonra kardeşim satın al neden uğraşıp kendini üzüyorsun dedi, aldım gitti napim :)

      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  47. Ben fotografların hiçbirini göremedimmm :( Öyle güzel anlatmışsın ki merak ta ettim. Neyse artık napalım. Güzel emeğine sağlık. Öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm artık aştım bu sorunu bütün fotoğrafları yenilicem ve görebiliceksin, çünkü bende görmüyordum :( bitti artık.

      Çok teşekkür ederim bende kocaman öpüyorumm :)

      Sil
  48. Bayıldım, bittim o kavanozlara.. Sabrına emegine bir kez daha hayran oldum Aslım. Allah bir ömür boyu mutlu etsin çiftleri. Darısı da isteyenlerin başına olsun. Foto sorununu çözmene de cok sevindim. Yakında benim de basıma gelecek sanki.

    YanıtlaSil
  49. Neslim çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim canım benim.
    Amin inşallah herkes çok mutlu olsun, foto sorununu satın alarak çözdüm başka çarem kalmamıştı canım ya :) sende şimdiden önlemini al nolur, sonra insanın çok canı sıkılıyor.

    YanıtlaSil
  50. alla alla zahmetli ama ne şirin bir uğraş olmuş yaaa.
    o kavanozlar netten nerden alınıyo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep seviyorum böyle şeylerle uğraşmayı, cidden :)

      Eee akgün züccaciye diye bir yer bulduk nette, Mecidiyeköy'de oraya gidip aldık.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...