Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Alışverişi Sevmeyen Biri, İkinci Kısım..

Daha öncede söylemiştim, ciddi anlamda sevmiyorum alışverişi ama bazen bişeyler oluyor işte. İçime Alien'mi giriyo nedir :) Bizim meşhur Cuma pazarımız vardır ve harika şeyler bulunur, görmek isteyene :) Bu elbiseyi 3.5tl'ye aldım. Tabi mankenimiz yine Miray'ım :) ve bu çok şeker, çok rahat ayakkabıyıda..Ama bu kardeşime aldığımız hatta ben bunu yaparım ya :) dedigim ayakkabıyıda...






Bu şeker ayakkabılarda hediye bana :)


Öyle rahatki..



Bunuda kardeşime aldık ama ben bir ayakkabıda bu pulları denemek istiyorum :)

31 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Aslı..

    Takip ettiğiniz ve beni okuduğunuz için teşekkür ederim. Aşk ve nefret konusu oldukça şans meselesi, aslında şansızlık.

    Aynen dediğiniz gibi herkes kendine göre yaşıyor. Veya karşınızdaki vicdansızlığı ve nankörlüğüne göre yaşatıyor! Sizin nefret noktasına gelecek birşey yaşamamanıza sevindim, dilerim yaşamazsınız.


    iyi günleri zerre anlamlı bırakmıyor bazısı, öylesine, ölesine hayal kırıklığına uğratıyorki yıllar sonra..

    Aldığının yanında kattığının emaresi olmuyor..yoğurdu üfleeycek hale getirdiyse sizi. Öyle detaylı bir şey ki bu.

    Alış veriş konusunda; mucizeler yaratıyorsunuz, inanılır gibi değil elbisenin fiyatı..

    YanıtlaSil
  3. Sizin Cuma Pazarını bilirim.Bir kaç kez gitmişliğim vardır.
    Güzel şeyler almışsın alışveriş sevmeyen Aslım.Güle güle kullan.Ben bayılırım pazar gezmeye.
    Bir de beraber gidelim inşaallah:))

    YanıtlaSil
  4. Mavi Tutku

    Sizi öyle iyi anlıyorumki, söyleyecek söz bulamıyorum..

    çok tsk ederim. cidden çok uygundu fiyatı..

    YanıtlaSil
  5. Fındıkzade, cuma pazarını bilenler bilir nalan :) çok tsk ederim canım.

    Mutlaka gidelim, çok egleniriz :)

    YanıtlaSil
  6. Nalanlar karışıyor Aslım ben Nalan Güler:))

    YanıtlaSil
  7. aslıcım kzımla beraber baktık bu kız çok güzel kız dedi miray ablası için:)) elbise çok yakılmış miraya ama ben ayakkabılarını pembeyi çok sevdim iyi günlerde giy cnm

    YanıtlaSil
  8. mankenimizde elbisede, ayakkabılarda çok güzel, güzel günlerde giyin aslım:)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir elbise ve ne kadar ucuz
    Ayakkabılarda çok güzelmiş
    Fındıkzade de uzak şimdi, yakın olsaydı ben de gelirdim :)

    YanıtlaSil
  10. Nalan Hocam :( inanın çok üzgünüm, sıcaklardan falan heralde karıştırdım ben:(

    ama sizinle pazara gitmeyi çok isterim :))

    Ben onu yerim mavii yerim :)) çok tsk ederim canımm :)Miray okumuştur zaten :)

    YanıtlaSil
  11. Belindamm :) begendigine sevindim canım, çok tskler :)

    Sevda, bir gün ayarlarız canım bellimi olur gideriz belki :) çok tsk ederim..

    YanıtlaSil
  12. ayakların güzelmiş senin mi :D

    YanıtlaSil
  13. Aslıcığım, ben gülelim diye yazmıştım :)üzülecek ne var ki:)
    Miraya da iltifat etmeyi unutmuşum,ona da çok yakışmış,vermesin sana :)

    YanıtlaSil
  14. pembe ayakkabıları bende begendim ne kadar güzel bir hediye ,ayagında paralansın denir değil mi:)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel hepsi mankenimiz ayrı bi hoş :) iyi günlerde kullanın canım...çok sık giremiyorum aslım uzak kaldım kusuruma bakma emi :)

    YanıtlaSil
  16. Canım, pulluyu bilmem ama pembe çok şekermiş, güle güle kullan. Ayrıca ben pazar gezmeye de deli gibi alışveriş yapmaya da bayılırım, hele sosyete pazarlarına ayrıca bayılırım:))

    YanıtlaSil
  17. Nalan Hocam, olurmu öyle şey. ben sizin samimiyetinizi biliyorum elbette :)

    Vermedi zaten Hocam ya, benim diyor :)

    Dikiş Dersi, bloguma hoşgeldiniz :) begendiginize sevindim, sanırım öyle deniyo :)

    YanıtlaSil
  18. Huzurum saol canımda, neden kusura bakayım? sen iyi ol yeter tmm mı?

    Baharım, begenmene sevindim canım benim :) bende pazarı severimde, ama kışın yazın degil :)

    YanıtlaSil
  19. ne yaratıcı bişisin sen.
    :)

    aslı'sın. taklidi diil işte.
    :)

    YanıtlaSil
  20. Kova'yım ben :) özelliklerini bi zahmet okuyun derim :)

    Noterden imzalı. Aslı gibiyim :))

    Deep..

    YanıtlaSil
  21. Merhaba fındıkzade cuma pazarında kumaşta satılıyor mu acaba :) Elbiseye ve dolgu topuk ayakkabılara ba-yıl-dım. İyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  22. Müge hoşgeldiniz :) malesef yok. Salı pazarımız vardır orda kumaşçılar sokağı var, harikadır. Çok tsk ederim beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  23. Hoşbulduk Aslı çok teşekkür ederim bununla ilgili bir mail atacağım rahatsız etmezsem :) Beğenmek ne kelime ayakkabıya özellikle bayıldım tam benim tarzım çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
  24. Rica ederim elbette rahatsız etmezsin :)ama bununla ilgili bir mail derken? anlamadım da :)

    YanıtlaSil
  25. aslında mail yazacaktım ama adresinizi bulamadım :) salı pazarını bilmiyorum hem kumaşçıların yerini soracaktım hemde 100. izleyicim oldunuz ya hani el emeği ufak bir hediye göndermek için adresinizi isteyecektim :)

    YanıtlaSil
  26. Müge mail.adresim yok burda haklısın. Sen İstanbul'damısın? Şehremini'yi biliyorsan orda, Avrupa Yakasındayım ben.

    YanıtlaSil
  27. Şehreminiyi biliyorum evet yenibosnadayım bende bir araştırayım :)

    YanıtlaSil
  28. Ben bir iki kere gelmiştim oraya :) Şehremini'de salı günleri kuruluyor pazar. Çok kolay bulunur, herkes biliyo zaten :)

    YanıtlaSil
  29. hem terliklerin hemde ayakkabıların harika gözüküyor canım güzelim ayaklarında tarzın zaten çokgüzel ayrıca stende çok güzel takipteyim canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...