Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Alışverişi Sevmeyen Biri

Hani derlerya kadınlar strese girince ya kuaföre giderler,  yada alışverişe diye :) Bende  hiç öyle olmadı ayrıca alışverişten ( pek çok kadının aksine ) hiç hoşlanmam. Acaip canım sıkılır ve alacağımı hemen alıp çıkmak isterim.   Bu akşam alışveriş merkezine gittiğimde begendiğim bir ayakkabıyı aldım ve çıktım. Pardon :) birde görünce çok sevdiğim kolyeleride, ablama aldım. Ben kullanamıyorumda :))



Bu kalpli-kelebekli  kolyenin arka tarafıda çok hoş.



Bu kolyede ikili ve çok hoş duruyor. Yani ablam çok beğendi.






Buda ayakkabım. Eve gelir gelmez ablam hemen aldı ve giydi :) onun ayağında çektim resimleri. Allahtan büyük geldi onada yırttım yani :)



18 yorum:

  1. ay ay hayırlı olsun cicileriniz :) iyi günlerde mutlulukla giyin canım benim ..

    YanıtlaSil
  2. al bendende okadar bende hiç sevmem alışverişi çok şıkmış hepsi ama en çokda ayakkabıyı beğendim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Saol huzurum, amin inşallah canım :) çok daha iyileri sizlerin olsun..


    Necla, valla dayanamıyorum o alışveriş olayına. Ruhum sıkılıyor inan.. Çok tsk ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bir ortak noktamız daha pes diyeceğim yakında, alışveriştende kuaför olayından da hiç hoşlanmam ama hırdavatçıları gezmeyi severim, koçtaş bauhaus gibi.Ayakkabıların çok güzel iyi günlerde kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  5. Noblessem inan bende çok şaşırıyorum :)

    tekzen, tepehome, ikea, bauhaus hepsini saydım valla :) bayılırım :)

    iyi dileklerin için çok tsk ederim canım saol..

    YanıtlaSil
  6. zxevkli arkadaşım bnm nerden ve ne kadara aldın :))) iyyi günlerde giyin kolye de çok güzel ablan olurum istresen:)))))))))))))

    YanıtlaSil
  7. kolye ve ayakkabılarını çok beğendim :)
    Allahtan benim bir ablam yok ama annem var :)
    Herşeyimiz ortak :D

    YanıtlaSil
  8. Ayakkabı da kolyeler de çok güzel
    Kalpli-kelebekli olana bayıldım
    Güle güle kullanın
    Biz de tam tersi, ben ablamın aldıklarına ortak olurum :)

    YanıtlaSil
  9. :)) ay mavi :) tskler canım benim :)

    bloguma hoş geldin design butik :) çok tsk ederim. bu günlerde devamlı blogunda olabilirim, yeni fikirlere ihtiyacım var. iki dügünümüz var çünkü :)

    YanıtlaSil
  10. Sevda tskler,begendigine sevindim :) bende ortak çok canım ya, sadece abla degilki :)

    YanıtlaSil
  11. Kuaföre gitmeyi sevmesem de aışveriş,alıp vermeden geziş...bayılırım
    Ama artık gezemiyorum
    dizlerim izin vermiyor.
    Ayakkabı da kolyeler de çok cici.
    Zevkle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Alıp vermeden geziş..Bayıldım buna Nalan Hocammm :)

    Çok tsk ederim, sevindim ziyaretinize..

    YanıtlaSil
  13. ayakkabılar çok şık canım kolyelerde öyle güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  14. Tskler belindam:) daha iyileri sizlerin olsun canım benim..

    YanıtlaSil
  15. vaaaayyy şahane bu papuç, üstelik aşırı yüksekte değil ben zor buluyorum vallahi bu tip topuktan :)

    YanıtlaSil
  16. Ben bulurum size ama böyle göründügüne bakmayın yanlış açıdan çektiğim için, kısa gibi görünüyor. Aslında baya yüksek :) çok tskler :)

    YanıtlaSil
  17. kızım ayakkabı alıcam alıcam dediğin ayakkabı bumuy du bilsem bende gelirdim alışverişe seninle bende istiyorum bunlardan:))bu kadar mı aynı olur zevkler yani pes ayakkabıya kadar:)

    YanıtlaSil
  18. benim ayaklarımda hiç böyle durmazlar vicdansızlar canım ama ablanın ayaklarıda seninki gibi çok güzel olduğundan harika duruyor gösteriyor kendi ayakkabılar fıstık gibi olmuş çok beğendim bide oje olsaymış siyah o güzel ayaklarda tam olacakmış ama üşengeçlik işte deme

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...